۰۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۱۳۶۲۳۶
المنار:

ایران به رغم تحریم های غرب از تجهیزات عظیم نظامی پرده برداری کرد

خبرگزاری رسا ـ شبکه ماهواره ای المنار لبنان به پوشش رونمایی از دستاوردهای نوین نظامی در روز صنعت دفاعی در ایران پرداخت.
تجهيزات نظامي ايران

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه ماهواره ای المنار لبنان با اشاره به رونمایی از برخی دستاوردهای دفاعی در روز صنعت دفاعی ایران تاکید کرد که ایران به رغم تحریم های غرب از تجهیزات عظیم نظامی پرده برداری کرد.

 

المنار اظهار داشت: در حالی که غرب به رهبری آمریکا به شیوه های مختلف درصدد تحریم و معزول ساختن ایران است، جمهوری اسلامی ایران از دستاوردهای نوینی در همه زمینه ها خصوصا نظامی رونمایی کرد. محمود احمدی نژاد، رییس جمهور ایران در روز صنعت دفاع ملی از 6 دستاورد پیشرفته که توسط وزارت دفاع تولید شده اند، رونمایی کرد.

 

این شبکه افزود: موشک فاتح 110، موتور دریایی بینان 4، آزمایشگاه پرنده آرمیتا (سکوی آزمون پروازی، خودروی تاکتیکی ارس و سامانه خمپاره انداز برد بلند 160 میلی متری به نام وفا از دستاوردهایی است که مورد پرده برداری قرار گرفتند.

 

شبکه ماهواره ای المنار تاکید کرد: در مراسم رونمایی از این تجهیزات پیشرفته که با حضور احمد وحیدی، وزیر دفاع ایران صورت گرفت از اعلام برخی تدابیر نظامی ایران برای انتقال سلاح هوایی و دریایی در سال آینده خبر داده شد.

 

المنار خاطر نشان ساخت: پرده برداری از این دستاوردهای دفاعی با تاکید مقامات نظامی ایران بر تمسک ایران به همه حقوق خود و آمادگی کامل این کشور برای ایستادگی در برابر هرگونه تجاوز همراه بود./980/ب903/ک

ارسال نظرات