۰۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۳۷۰۱۵

برگزاری هشتمین جشنواره شعر گلدسته‌های سپید در شهرکرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از برگزاری هشتمین جشنواره شعر و قطعات ادبی آیینی مساجد با عنوان گلدسته های سپید در شهرکرد خبر داد.
جشنواره گلدسته هاي سپيد

حجت الاسلام مراد یوسفی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری برگزاری هشتمین جشنواره شعر و قطعات ادبی آیینی مساجد با عنوان گلدسته های سپید به میزبانی چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: محور اصلی این جشنواره توجه ویژه به جایگاه مسجد در جهان اسلام از منظر شاعران و نویسندگان است.       

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: مهلت آثار شاعران و نویسندگان به این جشنواره پانزدهم شهریور ماه است که علاقه‌مندان به این موضوع می توانند از طریق دبیرخانه جشنواره شعر گلدسته های سپید آثار و مکتوبات خود را در جشنواره شرکت دهند.

حجت الاسلام یوسفی به اهمیت مسجد در جهان اسلام و کلام اهل بیت(ع) و بزرگان اشاره و تصریح کرد: در بخش ویژه این جشنواره به موضوع وحدت امت اسلامی پرداخته می شود که با عنوان « مسجد؛ مکان وحدت اسلامی» است.

 مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به موضوعات این جشنواره خاطرنشان ساخت: شاعران و نویسندگان می توانند آثار خود را با موضوعات آیینی در بخش های شعر، قطعه ادبی و داستان کوتاه به دبیرخانه این جشنواره واقع در تهران، ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد ارسال کنند.

حجت الاسلام یوسفی با تأکید بر این که این جشنواره در هفت دوره گذشته خود با استقبال خوب و چشمگیر شاعران و نویسندگان کشور همراه بوده است تأکید کرد: امیدواریم که در هشتمین دوره این جشنواره نویسندگان و شاعران با حضور پر شور خود اسباب وحدت و تحکیم امت و جهان اسلام را فراهم آورند./9461/پ203/س

ارسال نظرات