۱۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۳۷۱۸۲

اجرای نمایش بزرگ تماشاگه راز در تبریز

خبرگزاری رسا ـ نمایش بزرگ تماشاگه راز روایت حوادثی از دوران هبوط تا ظهور همزمان با هفته دفاع مقدس در تبریز اجرا خواهد شد.
اجرای نمایش بزرگ تماشاگه راز در تبریز

 

امیر نصیربیگی، مسؤول بسیج هنرمندان سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از اجرای نمایش بزرگ تماشاگه راز روایت حوادثی از دوران هبوط تا ظهور همزمان با هفته دفاع مقدس در تبریز خبر داد و اظهار داشت: این نمایش از پانزدهم شهریور همه روزه از ساعت 20 آغاز می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: تماشاگه راز فرصتی است برای تجلیل ساحت قدسی انبیای الهی و اولیای مقرب به درگاه ربوبی و بهانه ای برای شکفتن بغض فروخورده‌ای که با رحلت حضرت ختمی مرتبت بر گلوی عاشقان آن حضرت مهمان شد.

 

نصیربیگی افزود: نمایش بزرگ تماشاگه راز روایت فربت و مظلومیت حضرت علی(ع)، حادثه کربلا، انقلاب اسلامی ایران، دوران دفاع مقدس و بیداری اسلامی است، به عبارت دیگر تماشاگه راز، روایتی کامل از هبوط حضرت آدم(ع) تا ظهور منجی موعود حضرت مهدی(عج) در قالب 16 تابلو نمایشی مستقل است.

 

مسؤول بسیج هنرمندان سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که بیش از 400 هنرمند بسیجی در اجرای این نمایش بزرگ هنرنمایی می کنند، گفت: 20 درصد درآمد حاصل از فروش بلیت‌های این نمایش به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اختصاص خواهد یافت.

 

وی با بیان این‌که هر روز 2 هزار نفر از این نمایش دیدن خواهند کرد، گفت: از تمامی نهادها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی انتظار داریم با خرید بلیت این نمایش و توزیع میان کارمندان و اقشار مختلف مردم، در این کار فرهنگی و عوائد نوع‌دوستانه آن مشارکت داشته باشند.

 

به گفته نصیربیگی مؤسسه قرض‌الحسنه جوانان خیر، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، لشکر 21 حمزه سیدالشهدا آذربایجان به همراه سپاه عاشورا در اجرای این نمایش فرهنگی و دینی مشارکت داشته‌اند.

 

گفتنی است، علاقه مندان جهت تماشای این نمایش می توانند از 15 شهریور از ساعت 20 به آدرس اتوبان شهید کسایی، آخر زعفرانیه، روبه روی پارک صائب تبریزی، نرسیده به جایگاه سی ان جی، اردوگاه زنده یاد علی اکبر سبزی مراجعه کنند./935/پ203/س

 

 

ارسال نظرات