۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۳۷۳۳۳
معاونت تبلیغ حوزه اعلام کرد:

دعوت به همکاری از نویسندگان و پژوهشگران حوزوی

خبرگزاری رسا ـ‌ معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه، به منظور ترویج معارف اهل‌بیت‌ علیه‌السلام و تدوین کتاب یا مقاله کاربردی از کلیه پژوهشگران و محققین حوزوی، دعوت به همکاری کرد
دعوت به همکاري
به گزارش خبرگزاری رسا، بر اساس اعلام اداره کل مطالعات و پژوهشهای تبلیغی، گروه تامین محتوای تبلیغی مسئولیت گردآوری و ارزیابی آثار ارسالی را به عهده خواهد داشت.
در اطلاعیه این فراخوان آمده است: نویسندگان و پژوهشگران با در نظر گرفتن مبلغان، مربیان و طلاب حوزه‌های علمیه به عنوان مخاطبان آثار ارسالی باید در یکی از موضوعات پیشنهادی تالیف نمایند.
روشهای تبلیغ دین، عوامل غفلت و دنیاگرایی، شکر و رضایت‌مندی، ولایت‌محوری و توسعه و پیشرفت، الزامات ولایت‌محوری و نقش ولایت‌محوری در هدایت برخی از موضوعات پیشنهادی در این اطلاعیه می‌باشند.
همچنین اعلام شده است: آثار فرستاده شده باید تحقیقی و مستند باشند و در نشریات و همایشها و... به چاپ نرسیده و یا برای چاپ فرستاده نشده باشند.
این اداره کل اعلام کرده است: لازم است آثار به آدرس mohtava@mobaleghan.com  یا 45 متری صدوق(زنبیل‌آباد) ـ 20 متری فجر ـ خیابان دانش ـ مجتمع آموزشی شهید صدوقی ـ فاز 7 ـ طبقه سوم  ـ اتاق 448، گروه تامین منابع تبلیغی ارسال شود.
علاقمندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه به آدرس  www.mobaleghan.com مراجعه یا هر روز از ساعت 10 تا 13 با شماره تلفن های 2940616 یا 2940659 با پیش شماره 0251 تماس حاصل فرمایند./997/د103/ن
 

 

ارسال نظرات