۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۱۳۷۶۶۹
مولوی علی احمد سلامی:

توجه به وحدت مسلمانان با وجود کشورهای متعدد اسلامی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، توجه مسلمانان و کشورهای اسلامی را به منافع مشترک خواستار و پرهیز از دامن زدن به برخی اختلافات را خواهان شد و گفت: این موضوع با توجه به تعدد کشورهای اسلامی و کثرت مسلمین در سطح جهان بسیار مهم است.
مولوي سلامي
  به گزارش خبرگزاری رسا، مولوی علی احمد سلامی نماینده اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، دیگر سخنران پیش از دستور چهارمین جلسه اجلاسیه دوازدهم بود که طی سخنانی، ابتدا کشتار مسلمانان در کشورها توسط استکبار جهانی و اذناب آنان در این کشورها به شدت محکوم کرد و افزود: « طی دو سال گذشته روزانه به طور متوسط 50 نفر مسلمان در کشورهای اسلامی، ترور و کشته شده اند که این تبعات خود را به دنبال دارد، لذا ضروری است این گونه اقدامات وحشیانه، محکوم گردد ».

  وی وحدت و همبستگی مسلمین را در برابر دسیسه های استعمارگران و استکبار برای جلوگیری از تروریسم و انتساب آن به مسلمانان، ضروری خواند.

مولوی سلامی در ادامه با ارائه تعریفی از تهاجم فرهنگی برخی چالشهای پیش روی مبارزه با هجمه های فرهنگی غرب و صهیونیسم را بر شمرد و بر تمسک به رهنموهای قرآن کریم تأکید نمود.

نماینده اهل سنت مردم استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود، توجه مسلمانان و کشورهای اسلامی را به منافع مشترک خواستار و پرهیز از دامن زدن به برخی اختلافات را خواهان شد.
 
وی این موضوع را با توجه به تعدد کشورهای اسلامی و کثرت مسلمین در سطح جهان بسیار مهم دانست./916/د102/ع
ارسال نظرات