۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۳۷۹۲۱
با حضور وزیر کشور؛

استاندار جدید اردبیل معارفه شد

خبرگزاری رسا ـ استاندار جدید اردبیل امروز با حضور وزیر کشور و نماینده ولی فقیه در این استان معارفه شد و از خدمات سیدحسین صابری تقدیر به‌عمل آمد.
اکبر نيکزاد استاندار اردبيل محمد نجار

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، مصطفی محمدنجار، وزیر کشور امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار اردبیل که با حضور نمایندگان مجلس، علما و جمعی از مدیران استانی همراه بود، اظهار داشت: دولت تمام کارهایش را با مطالعه به پیش می برد و برای هر ثانیه خدمت نیز برنامه وجود دارد، در این دولت باید از آخرین ثانیه های توفیق خدمت نیز استفاده کرد و تعطیلی در کار وجود ندارد.

 

وی با بیان این‌که دولت برای بهبود امور و ارتقای عملکرد و قابلیت نیروها اقدام به جابجایی و یا تغییر مدیران از جمله استانداران می کند، خاطرنشان کرد: جابجایی استانداران بی شک با هدف پیشرفت امور صورت می گیرد، اینکه استانداران جاهای خدمت خود را با هم جابجا می کنند با این تشخیص صورت می گیرد که آنها در مسؤولیت جدید مثمر ثمرتر از گذشته خواهند بود.

 

نجار با اشاره به این‌که دولت در انتصاب مدیران تنها به شایسته سالاری اهمیت داده است، تصریح کرد: داشتن تخصص، تعهد و شایستگی اساس کار در جابجایی و انتصاب مدیران است، از استاندار جدید اردبیل انتظار می رود برای اجرایی کردن و رسیدن به اهداف دولت اقدامات اساسی انجام دهد.

 

وزیر کشور ایجاد فرصت های جدید اشتغال، مسکن مهر، اتمام راه آهن اردبیل - میانه ، اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی، اتمام پروژه های نیمه تمام و مهر ماندگار، بهسازی، جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، توجه و دقت به حفظ بیت المال، مبارزه با مواد مخدر و انتخاب افراد و مدیران قوی و توانمند در استان را از جمله وظایف خطیر استاندار اردبیل برشمرد و گفت: دولت سازندگی بیشتر کشور را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

 

وی خدمت بی منت به مردم را آرمان دولتمردان دانست و گفت: تلاش شبانه روزی دولت دهم به معنای سرپوش گذاشتن بر مشکلات نیست، اعتقاد بر این است که جامعه در حال رشد و پویایی بوده و بی شک نیازهای مردم، جدید و بیشتر می شود و مسؤولان باید بیشتر از گذشته برای خدمت به مردم تلاش کنند.

 

محمد نجار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دشمنان در سیاه‌نمایی از خدمات دولت دهم اظهار داشت: خدمات دولت باید برای مردم بازگو شود، چراکه دشمن به دنبال ایجاد فضای یاس و ناامیدی در میان مردم است و می خواهد این‌گونه القا کند که ایران به بن بست رسیده و دیگر توان کار ندارد.

 

وزیر کشور با تشریح دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه های مختلف علمی، صنعتی، کشاورزی، تولیدی و اقتصادی تصریح کرد: در تمامی این عرصه ها ما حرف های بسیاری برای گفتن داریم، ایران اسلامی اکنون صاحب سبک علمی خاص خود شده و حرف های جدیدی برای ارائه به جهان دارد.

 

همچنین در این مراسم سیدحسین صابری استاندار سابق اردبیل به ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوران استانداری در استان اردبیل پرداخت و اظهار داشت: از عملکرد خود درطول بیش از دو سال در استان اردبیل هیچ پشیمانی نداشته و از آن راضی هستم.

 

اکبر نیکزاد، استاندار جدید اردبیل نیز در سخنانی با تقدیر از حسن نیت و اعتماد مردم استان اردبیل اظهار داشت: با این‌که تنها یک سال از عمر دولت دهم باقی مانده اما نهایت تلاش خود را برای اعتلای جایگاه این استان را خواهم داشت، چراکه تاریخ نشان داده عمر دولت شهید رجایی و باهنر تنها 29 روز بود اما یاد نیک آن بزرگ مردان انقلاب اسلامی از ذهن ملت ایران پاک نمی شود.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از خدمات حسین صابری تقدیر و اکبر نیکزاد را به عنوان استاندار جدید اردبیل معرفی شد./935/   پ202/ب

ارسال نظرات