۳۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۳۹۳۳۳
با حضور آیت الله علم الهدی؛

آیین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران خراسان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران خراسان یکم مهرماه با حضور امام جمعه مشهد برگزار می شود.
حوزه خواهران

خانم هاشمی، مسوول آموزش دفتر امور خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار داشت: مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران خراسان اول مهرماه ساعت ده صبح با حضور آیت الله علم الهدی در محل حسینیه نصرت مشهد برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به تغییر نظام آموزشی مدارس خواهران در سال تحصیلی جدید، از رشد میزان طلاب ورودی نسبت به سال‌های گذشته خبر داد و گفت: باتوجه به اجرای نظام جدید آموزشی انتظار افت ورودی ها را داشتیم؛ اما با این وجود شاهد افزایش طلاب ورودی از 500 به 800 نفر بودیم.

 

هاشمی افزود: تغییر نظام آموزشی با توجه ضرورت حفظ رویکرد اصیل حوزه و نیز تصویب هماهنگی آموزشی حوزه های علمیه خواهران و برادران، صورت گرفته و در آن اصلاحاتی در متون و کتاب های درسی لحاظ شده است.

 

مسوول آموزش خواهران حوزه علمیه خراسان یاد آور شد: در مجموع 40 مدرسه علمیه خواهران در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی وجود دارد که از این میان 12 مدرسه در مشهد فعال هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: اردوی توجیهی طلاب ورودی خواهر با عنوان «راه دل» 24 مهرماه به مدت دو روز در محل اردوگاه مازندران برگزار خواهد شد./930/پ202/س

ارسال نظرات