۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۳۹۷۵۱
خطیب جمعه صیدا لبنان:

دوران اسرائیل و صهیونیست به پایان خود رسیده است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه مسجد الزهراء (س) لبنان: دوران اسرائیل و صهیونیست به پایان خود رسیده است.
شيخ صادق نابلسي


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین شیخ صادق النابلسی در خطبه های نماز جمعه مسجد الزهراء (س) در شهر صیدا واقع در جنوب لبنان، ضمن محکوم کردن فیلم موهن آمریکایی توهین به ساحت مقدس حضرت محمد مصطفی(ص)، گفت: تجربه های جهانی و تاریخی نشان داده است که هیچ وقت ظالمان و مستبکران در اهداف خود موفق نبوده اند.


وی افزود: اهداف اصلی آمریکا و اسرائیل از تشکیل درگیرها در کشورهای منطقه مانند عراق، افغانستان، سوریه و سایر کشورها و همچنین توهین و جسارت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)  ایجاد تفرقه بین امت های اسلامی، بین اسلام و مسیحیت و تجزیه کشورهای آنهاست.


خطیب جمعه مسجد الزهراء(س) تصریح کرد: همین طور که هر کس و هر چیزی رفتنی است و بقاء فقط برای ذات اقدس الهی است این ظالمان و مستبکران نابود خواهند شد.


وی بیان کرد: تنها راه مقابل با ظالمان و مستبدان جهان و آرزوی دیرینه همه‎ی مردم جهان یعنی رسیدن به آزادی، آرامش و ثبات جهانی با وسیله مقاومت در برابر آنها بدست می آید.


شیخ صادق النابلسی اظهار داشت: دوران اسرائیل و آمریکا به پایان رسیده است. اسرائیل روزی می گویید می خواهد با ایران بجنگد، یک روز دیگر می گوید میخواهد با حزب الله بجنگد و روز دیگر سوریه، اما بدانید که این رژیم غاصب که حتی به اندازه نصف یکی از این کشورها وسعت ندارد هیچ وقت نمی تواند به این کشورها تعرضی کند. /994/ب902/ک

ارسال نظرات