۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۳۹۹۸۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

طرح اسلام هراسی غرب نسخه دیکته شده صهیونیست ها است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به این که طرح اسلام هراسی غرب که نسخه دیکته شده صهیونیست ها به آنها است در عرصه جهانی کاملاً شکست خورده است، گفت: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی و سیاست های آنها در میان ملت های جهان به سخره گرفته می شود.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) که در ساری برگزار شد با اشاره به این که عشق و ارادت مردم به ساحت ائمه اطهار(ع) هر روز پر رنگ تر از گذشته می شود، گفت: تلاش دشمنان برای تضعیف اسلام ناب محمدی در جهان بی فایده و شکست خورده است.


وی با بیان این که اسلام ناب امروز در همه دنیا فراگیر شده است، افزود: بیداری اسلامی زمینه گسترش اسلام حقیقی را در میان ملت های آزاده دنیا فراهم کرده است.

 

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران با تأکید بر این که علاقه مردم به امامان معصوم (ع) با هتک حرمت و تضعیف ارزش های دینی کاسته نخواهد شد، بیان داشت: علاقه امت اسلامی و دیگر ملت های آزاده جهان به ائمه اطهار(ع) به ویژه نبی مکرم اسلام قلبی و فطری است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که بی حرمتی به مقدسات دینی از سوی نظام سلطه به حتم نتیجه عکس می دهد، گفت: امروز با گذشت چند هفته از اهانت به ساحت پیامبر  شاهد افزایش بی حد و حصر ملت ها نسبت به حضرت محمد (ص) هستیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به این که ترس از جهانی شدن اسلام ناب و فرهنگ حیاتبخش دینی در دنیا نظام سلطه را به انجام اقدامات موهن و ضد دینی وا داشته است، تصریح کرد: هر روز بر محبوبیت اسلام و ارزش های دینی در دنیا افزوده می شود.

 

وی با بیان این که امروز وعده الهی در خاورمیانه تحقق یافت و حکام دیکتاتور سرنگون شدند، ادامه داد: به زودی دیگر حکام و سران ظالم غربی نیز به برکت قدرت اسلام ناب از صفحه روزگار محو خواهند شد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به این که طرح اسلام هراسی غرب که نسخه دیکته شده صهیونیست ها به آنها است در عرصه جهانی کاملاً شکست خورده است، گفت: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی و سیاست های آنها در میان ملت های جهان به سخره گرفته می شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تأکید براین که صهیونیسم جهانی نفس های پایانی خود را می کشد و در آستانه نابودی کامل قرار دارد، ادامه داد: اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام آخرین تلاش مذبوحانه صهیونیسم برای تضعیف اسلام ناب محمدی بود که با پاسخ قاطع امت اسلامی با شکست مواجه شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره با ارسال 83 هزار و 367 نامه برای دبیرخانه هفتمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع)، گفت: از این میان 287 نامه به زبان مازندرانی نوشته شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که بخشی از نامه ها از کشورهای آلمان، اسپانیا، سوئد، عراق، هندوستان و پاکستان برای این جشنواره ارسال شده است، اظهار داشت: تعدادی از این نامه ها توسط مسیحیان نوشته شده است.

 

وی به افزایش چند برابری تعداد آثار نسبت به دوره قبل اشاره کرد و افزود: در نخستین دوره جشنواره 850 نامه، جشنواره دوم هزار و 113، دوره سوم، چهار هزار و 250 اثر، جشنواره چهارم ده هزار و 140 نامه، دوره پنجم 13هزار نامه و در ششمین جشنواره هم 22هزار و 600نامه برای دبیرخانه ارسال شده بود./950/پ202/ب

ارسال نظرات