۰۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۴۰۳۸۱

ویژه نامه همایش ملی علامه محمدتقی آملی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ ویژه نامه علمی اطلاع رسانی سلوک اخلاقی فیلسوف ویژه نکوداشت علامه محمدتقی آملی منتشر شد.
علامه محمد تقي آملي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، ویژه نامه علمی اطلاع رسانی سلوک اخلاقی فیلسوف ویژه نکوداشت علامه محمدتقی آملی منتشر شد.

بر اساس این گزارش، در این ویژه نامه پیام حضرت آیت الله جوادی آملی به همایش ملی علامه محمدتقی آملی قرار دارد و زندگی نامه خود نوشتی از علامه آملی منتشر شده است.

در این ویژه نامه که در 70 صفحه انتشار یافته است سخنان آیت الله حسن زاده آملی و آیت الله سید رضی شیرازی پیرامون علامه محمدتقی آملی قرار داده شده است و شعری از مرحوم جلال الدین همایی در وصف علامه آملی انتشار یافته است.

همچنین در این ویژه نامه مصاحبه هایی با آیت الله سید حسن مصطفوی‏‏، دکتر مهدی محقق، آیت الله محمدتقی شریعتمداری، دکتر کاظم آملی، آیت الله سید محمد غروی، حجت الاسلام مرتضی واعظ جوادی، حجت الاسلام محمدرضا مصطفی پور و حجت الاسلام مصطفی خلیلی منتشر شده است.

در بخش پایانی این ویژه نامه نیز آلبوم عکسی از مرحوم علامه محمدتقی آملی به نمایش در آمده است.

ویژه نامه همایش ملی علامه محمدتقی آملی به همت دبیرخانه همایش بین المللی اخلاق و ادیان و به تلاش سید عباس حسینی، سید حمید موسویان، سعید بندعلی، ابوالفضل ماهرخ، رحیم ثروت، هادی یساقی، مهدی احمدی و علیرضا اسماعیلیان منتشر شده است.

گفتنی است، همایش بزرگداشت علامه محمد تقی آملی صبح امروز با پیام حضرت آیت الله جوادی آملی و با حضور گسترده علما و روحانیان در دانشگاه شمال آمل آغاز به کار کرد./950/پ203/س

ارسال نظرات