۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۴۰۵۹۰

آشنایی مخاطبان انگلیسی زبان رادیو معارف با پیامبران

خبرگزاری رسا ـ برای آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان رادیو معارف با زندگی پیامبران از دیدگاه قرآن کریم برنامه«پیامبران هدایت The messengers of Guidance » از کانال ندای اسلام این رادیو پخش می‌شود.
راديو معارف
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، برای آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان با زندگی پیامبران از دیدگاه قرآن کریم برنامه«پیامبران هدایت The messengers of Guidance » از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.
دراین برنامه داستان زندگی پیامبران الهی با توجه به آیات و تفاسیر قرآن کریم و تحمل مصائب و مشکلات در راه بیداری مردم توسط اعجاز حسین، مبلغ دینی و کارشناس برنامه بررسی می‌شود.
برنامه«پیامبران هدایت» به تهیه‌کنندگی و سردبیری مرتضی نمازی از مهرماه 91 هر جمعه ساعت 8:50 از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.
برنامه‌های کانال ندای اسلام علاوه بر دریافت از طریق گیرنده های دیجیتال خانگی«ست تاپ باکس»، از طریق پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.com و از طریق ماهواره هاتبرد 8، با مشخصات فرکانس 12.437 گیکاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات«سمبل ریت» 27500 افقی پخش می‌شود.
خندق
همچنین نمایش رادیویی«خندق» با بیان دلاوری‌های شهید عبدالحسین برونسی از«باغ تماشا» رادیو معارف پخش می‌شود.
بر اساس این گزارش همزمان با ایام هفته دفاع مقدس و بزرگداشت دلاوری‌های دلاورمردان ایران اسلامی در صحنه نبرد حق علیه باطل و برای معرفی شهدای شاخص این دفاع مقدس برنامه باغ تماشا حال و هوای دیگری گرفته است.
شایان ذکر است،  در این برنامه با پخش نمایش رادیویی«خندق» در 6 قسمت بر زندگی شهید عبدالحسین برونسی و دلاوری‌های این شهید بزرگوار در صحنه جنگ حق علیه کفر جهانی مروری خواهد شد.
گفتنی است، نمایش رادیویی«خندق» به تهیه کنندگی مهتاب امینی، سردبیری فاطمه رنجبران، نویسندگی علی افضل، کارگردانی خسرو فرحزادی، صدابرداری علی حاجی نوروزی و هنرمندی جمعی از هنرمندان مرکز هنرهای نمایشی رادیو تا 13 مهر 91 از ساعت 18:30 در قالب برنامه«باغ تماشا» تقدیم شنوندگان فرهیخته رادیو معارف خواهد شد./997/د101/ن
ارسال نظرات