۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۴۱۳۱۶
آیت الله باریک بین:

باید از همه ظرفیت ها جهت تحقق اقتصاد مقاومتی بهره بگیریم

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین، اقتصاد مقاومتی را راهکاری مناسب برای مقابله با تحریم و فشارهای اقتصادی دشمنان دانست و گفت: این اقتصاد می تواند ما را در بخش های مختلف تولیدی و اقتصادی خودکفا کند.
نماينده ولي فقيه در قزوين

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان، با تأکید بر این که احتکار و گران فروشی راه را برای تحقق اهداف دشمنان نظام فراهم می کند، گفت: این اقدام مغایر با شرع اسلام و قانون کشور است.

 

وی با اشاره به این که دشمن از همه توان خود برای فشار اقتصادی به ایران اسلامی استفاده کرده است، افزود: همه تلاش غرب شکستن عزت ملت ایران است که به حتم به این هدف شوم خود نخواهد رسید.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ملت ایران را مردمی هوشیار و آگاه معرفی کرد و ادامه داد: مردم کشورمان اجازه نخواهند دشمنان اسلام و انقلاب به نقشه های شوم خود دست یابند.

 

آیت الله باریک بین در ادامه سخنان خود به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و با تأکید بر تحقق فرامین رهبری در این خصوص، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت ها در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی بهره گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین، اقتصاد مقاومتی را راهکاری مناسب برای مقابله با تحریم و فشارهای اقتصادی دشمنان دانست و گفت: این اقتصاد می تواند ما را در بخش های مختلف تولیدی و اقتصادی خودکفا کند.

 

امام جمعه قزوین بر ضرورت وحدت و همدلی مردم و مسؤولان برای مقابله با توطئه های دشمنان تأکید کرد و گفت: دشمن در تلاش است با فشارهای اقتصادی میان مردم و نظام اسلامی فاصله ایجاد کند که خوشبختانه مردم کشورمان هوشیار تر از گذشته در صحنه حضور دارند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری همچنین با تأکید براین که دولتمردان نیز باید برای عبور از مشکلا فعلی تدبیر و برنامه ریزی مناسبی داشته باشند، بیان داشت: ما در عرصه اقتصادی کشور نیازمند یک راهکار و برنامه ریزی اصولی هستیم تا مشکلات را پشت سر گذاریم.

 

امام جمعه قزوین با بیان این که مسؤولان به ویژه دولت و مجلس باید با وحدت رویه مشکلات اقتصادی جامعه را ساماندهی و تورم را کنترل کنند، ادامه داد: این موضوع یکی از خواسته های مهم مردم از دولت و مجلس است.

 

آیت الله باریک بین همچنین بر ضرورت دوری از اسراف و حرکت در مسیر صرفه جویی از سوی مردم تأکید کرد و گفت: در شرایط فعلی مدیریت مصرف از اهمیت بالایی برخوردار است که باید درکشور نهادینه شود.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام، گفت: این توطئه صهیونیستی آمریکا از ترس گسترش موج بیداری اسلامی در دنیا صورت گرفته است.

 

وی با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونیستی با هدایت و حمایت این جریان توهین آمیز بار دیگر چهره واقعی خود را نزد  ملت های دنیا آشکار کردند، تأکید کرد: آنها باید بدانند که این گونه اقدامات حتی ذره ای از علاقه ملت های دنیا به پیامبر گرامی اسلام نخواهد کاست.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از خدمات و تلاش های شبانه روزی این نیروی خدوم تقدیر و تشکر کرد./950/پ202/ج 

ارسال نظرات