۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۴۵۵۰۵
در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود؛

نشست علمی «اخلاق و تربیت اخلاقی در مکتب مشاء»

خبرگزاری رسا ـ گروه تربیت اسلامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نشست علمی اخلاق و تربیت اخلاقی در مکتب مشاء را روز پنج شنبه 18 آبان برگزار می کند.
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، نشست علمی «اخلاق و تربیت اخلاقی در مکتب مشاء» روز پنج شنبه 18 آبان با سخنرانی حجت الاسلام محمد داوودی عضو هیأت علمی گروه تربیت اسلامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود، هدف از برگزاری این نشست، ارائه یافته‌هایی در مورد اخلاق و تربیت اخلاقی در مکتب مشاء برای آشنایی فعالان عرصه تعلیم و تربیت و پژوهشگران این رشته ذکر شده است.


شایان ذکر است، محتوای نشست مزبور در سه محور اخلاق مشاء «شامل اخلاق ماهیت نفس، قوای نفس، سعادت انسان، فضایل و رذایل، معیار فضلیت، اجناس فضایل و رذایل»، تربیت اخلاقی شامل« هدف تربیت اخلاقی، اصول تربیت اخلاقی، روش های تربیت اخلاقی و الگوی تربیت اخلاقی» و نقد و بررسی اخلاق و تربیت اخلاقی مشاء ارائه خواهد شد.


گفتنی است، نشست علمی یاد شده روز پنج شنبه 18 آبان ماه از ساعت 9:30 صبح تا  11:45 در سالن اجتماعات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه واقع در قم، پردیسان، بلوار دانشگاه برگزار می‌شود و شرکت عموم علاقه‌مندان در آن آزاد است./905/د102/ن

ارسال نظرات