۱۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۹۸۶
از سوی جامعة الزهرا؛

مسابقه حفظ، ترجمه و رونویسی خطبه غدیر برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا - مسابقه حفظ، ترجمه و رونویسی خطبه غدیر از سوی جامعة الزهرا(س) برگزار می‌شود.
جامعه الزهرا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جامعة الزهرا(س)، مسابقه نورانی «حفظ، ترجمه، «رونویسی خطبه و ترجمه» خطبه کوتاه غدیر برگرفته از کتاب شریف الغدیر مرحوم علامه امینی (ره) از سوی جامعة الزهرا(س) برگزار می‌شود.

شایان ذکر است که جوایز مسابقه به نفرات برتر که شامل، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به چهار نفر (3500.000 ریال)، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به شش نفر(750.000 ریال) و جوایز نفیس فرهنگی دیگر که به 30 نفر اهداء می‌شود.

لازم به یادآوری است که، مسابقه به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد. زمان و چگونگی مسابقه متعاقباً از طریق سایت جامعة الزهرا اعلام خواهد گردید.

گفتنی است که اوراق رونویسی خطبه و ترجمه غدیر را می‌توانید به یکی از دو شیوه زیر ارسال نمایید: آدرس پستی: قم- بلوار امین- میدان دفاع مقدس(سالاریه)- خیابان بوعلی- حوزه علمیه خواهران جامعه الزهرا (س) - معاونت فرهنگی، و یا از طریق پست الکترونیک webmaster@jz.ac.ir تصویر اسکن شده نوشته‌ها را ارسال نمایید.

علاقه‌مندان شرکت کننده در مسابقه توجه کنند که رونویسی باید دقیقاً مطابق با متن و ترجمه مورد نظر باشد، جهت دریافت فایل متن و ترجمه خطبه به آدرس اینترنتی http://new.jz.ac.ir مراجعه کنید/905/د102/ن

ارسال نظرات