۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۴۶۲۴۵

شرکت 300 طلبه مدارس علمیه آذربایجان غربی در طرح مفتاح

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی گفت: سیصد طلبه خواهر و برادر مدارس علمیه آذربایجان غربی در طرح مفتاح شرکت کردند.
ستاد اقامه نماز

علی برزگری، رییس ستاداقامه نماز آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به برگزاری طرح مفتاح اظهار کرد: در این طرح که ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران و برادران استان برگزار شد تعداد سیصد طلبه با اصول آموزشی چگونگی انتقال مفاهیم نماز برای نسل جوان آشنا شدند.

 

وی با بیان این که سرفصل های آموزشی این طرح از سوی اساتید برجسته اعزامی از حوزه علمیه قم تدریس شد، گفت: این طرح در دو منطقه شمال و جنوب استان با میزبانی شهرستانهای خوی و میاندوآب برگزار شد.

 

این مسؤول به برگزاری کارگاه های آموزشی این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: در مدت برگزاری طرح سه کارگاه آموزشی در دو بخش علمی و عملی اجرا شد.

 

برزگری یادآور شد: طلابی که در کارگاه های آموزشی این طرح توانسته اند به 60 درصد سوالات مطرح شده از سوی اساتید پاسخ دهند، موفق به دریافت گواهی نامه شرکت در طرح می شوند.

رییس ستاداقامه نماز آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی در حوزه تعمیق مبانی و مفاهیم نماز در میان خانواده ها و نسل جوان، تصریح کرد: مصوب شده است در نیمه دوم امسال نزدیک به 220 نشست تخصصی در سه حوزه دانش آموزی، دانشجویی و خانواده اجرا شود.

 

وی تحقق صد درصدی این هدف را نیازمند تامین اعتبار برنامه ها دانست و افزود: البته در این مورد با دستگاه های مختلف فرهنگی و اجرایی استان رایزنی و همکاری های لازم انجام شده است، که در صورت رفع چالش های اعتباری نشست های تخصصی حوزه نماز در کمیت و کیفیت مطلوبی برگزار خواهد شد./936/ت303/ب

ارسال نظرات