۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۴۶۹۷۷

حزب الله لبنان جنایت جدید صهیونیست ها در غزه را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان با صدور پیامی جنایت جدید صهیونیست ها در غزه را محکوم کرد و این اقدام را در چهارچوب تلاش رژیم صهیونیستی برای جبران شکست های متوالی از مقاومت اسلامی دانست.
حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان با صدور پیامی، حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی و بمباران غزه که منجر به شهادت جمعی از شهروندان و نیروهای مقاومت اسلامی خصوصا احمد الجعبری از فرماندهان نظامی جنبش حماس شد را به شدت محکوم کرد.

 

در این پیام آمده است: جنایت جدید صهیونیست ها در حمله به غزه و به شهادت رساندن جمعی از شهروندان و نیروهای مقاومت فلسطین که احمد الجعبری از فرماندهان جنبش حماس در راس آنها قرار دارد در چهارچوب تلاش های شکست خورده دشمن برای از پای درآوردن اراده مقاومت و جبران شکست هایی است که از سوی مجاهدان قهرمان در میادین مختلف و معادله های نوین متحمل شده است، صورت می گیرد.

 

حزب الله افزود: جنایت دشمن علیه خانواده مقاوم و صبور و پایدار خود در غزه را محکوم کرده و شهادت احمد الجعبری این فرمانده بزرگ که زندگی خود را وقف کرامت شهادت کرد را به برادرانمان در جنبش حماس تسلیت می گوییم.

 

حزب الله لبنان تاکید کرد: از اتحادیه عرب، کشورهای عربی و سازمان همکاری اسلامی می خواهیم مسؤولیت خود را در توقف قتل عام، ویرانی، بمباران و محاصره ای که مردم غزه متحمل می شوند به خوبی انجام دهند.

 

در بخش پایانی این پیام، آمده است: مواضع آمریکا و جامعه جهانی در قبال این جنایت ها محکوم است و این کشورها در ریختن خون ملت فلسطین کاملا مشارکت دارند./980/ب902/د

ارسال نظرات