۲۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۴۷۰۸۳
با برپایی راهپیمایی؛

مردم اردبیل بر توقف جنایات صهیونیزم تأکید کردند

خبرگزاری رسا ـ مردم اردبیل با حضوری پرشور بر عزم و اراده راسخ خود در حمایت از مردم مسلمان فلسطین تا رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها تأکید کردند.
مردم اردبیل بر توقف جنایات صهیونیزم تأکید کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، مردم همیشه در صحنه دارالارشاد اردبیل از پیر و جوان و خردسال امروز با حضور در راهپیمایی اعتراض به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به نوار غزه آمدند تا اعلام کنند؛ ای قدس عزیز محکم و استوار بمانی و همچنان نمادی از مقاومت و ایستادگی مظلومان باشی.

 

امروز اردبیلی ها پس از اقامه نماز جمعه یکپارچه بار دیگر با لبیک به مقام معظم رهبری و اعلام حمایت از مواضع اصولی نظام و دولت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی در راهپیمایی باشکوهی شرکت کردند.

 

مردم اردبیل با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و حضوری پرشور بار دیگر پایبندی به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و بر عزم و اراده راسخ خود در حمایت از انتفاضه مردم مسلمان فلسطین تا رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها تاکید کردند.

 

گستردگی تصویر مقام عظمای ولایت و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، سیدحسن نصرالله، پرچم ایران، حزب‌الله لبنان و فلسطین در دست راهپیمایان رنگی تازه به اجتماع باشکوه مردم اردبیل بخشیده بود و دست نوشته‌هایی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در دست عده‌ای از راهپیمایان خودنمایی می‌کرد.

 

مردم اردبیل با حضور پرشور و گسترده خود و با در دست داشتن پارچه نوشته هایی و سر دادن شعارهای از جمله مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حمایت خود را از مردم مظلوم غزه را اعلام و با شعار یاایها المسلمون، اتحدوا اتحدوا و ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده بر اتحاد مسلمانان برای رهایی قدس تاکید کردند.

 

راهپیمایان با فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است، آمریکا اسرائیل ننگ به نیرنگتان، خون جوانان ما می‌چکد از چنگتان، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، حمایت از فلسطین سفارش امام است ـ عزت ما مسلمین بر پایه قیام است، پشتیبانی همه‌جانبه‌ ملل اسلامی از انتفاضه مردم فلسطین را خواستار شدند.

 

گفتنی است، در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری حمایت از مردم مظلوم فلسطین قرائت شد./935/پ202/ب

ارسال نظرات