۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۱۴۷۲۸۵
آیت الله اراکی:

امت اسلام به صورت یکپارچه در دفاع از غزه بپا خیزد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه ای تجاوز ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم و بر لزوم دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد.
آيت الله محسن اراکي
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی، دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه خود با بیان این که رژیم غاصب و اشغالگر فلسطین بار دیگر در سرزمین غزه دست به کشتار بی گناهان و ریختن خون مظلومان زده است ، گفت: این تجاوز در مقابل دیدگان دولت‌های عربی و مؤسسات بین المللی که داعیه دار دفاع از حقوق بشر هستند رخ می دهد و آنها هیچ گونه اقدام عملی برای دفاع از مظلوم و رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی انجام نمی دهند.
وی افزود : از اوجب واجبات بر همه اهل اسلام است که یکپارچه و با یدی واحده از هر گونه حمایت و همیاری با مردم مظلوم غزه دریغ نکرده و تجاوز صهیونیست‌ها را با شدیدترین حالات پاسخگو باشند، تا شاهد پیروزی جبهه ایمان و اسلام بر جبهه کفر، نفاق، استکبار و طاغوت باشیم.
آیت الله اراکی در ادامه بیانیه خود آورده است: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به صراحت و با تأکید اعلام می دارد که مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی در دوره کنونی در اولویت واجبات دینی قرار دارد و بر هر مسلمان ملتزم به مبانی دینی واجب است که تمام تلاش خویش را برای حمایت از برادران ما در فلسطین و غزه تا پیروزی نهایی آنان به کار گیرد.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پایان بیانیه افزود: از خداوند متعال می خواهم که به برادرانمان در فلسطین و خصوصا غزه یاری رسانده و آنان را هر چه سریعتر پیروز گرداند و عذاب دردناک خویش را بر تجاوزگران غاصب صهیونیستی نازل گرداند، به راستی که او شنونده و اجابت کننده است. /907/د102/ج
ارسال نظرات