۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۱۴۸۴۸۹
وزیر دفاع:

شکست اخیر صهیونیست‌ها نشانه ادعای کذب این رژیم است

خبرگزاری رسا ـ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مصلح گفت: پیروزی‌هایی که مقاومت لبنان، فلسطین و غزه در برهه‌های مختلف بدست آوردند، نشان داد که ادعاهای رژیم صهیونیستی، کاملاً مردود است.
وزير دفاع سردار وحيدي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سپاه قم سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تلاش صهیونیست‌ها در بزرگنمایی اقتدار نظامی رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: در پیش گرفتن سیاست‌های تجاوزگرانه از سوی رژیم صهیونیستی، در راستای بزرگ‌نمایی قدرت پوشالی این رژیم است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این‌که جنگ‌های اخیر رژیم صهیونیستی با غزه و پیروزی‌هایی که مقاومت لبنان، فلسطین و غزه در برهه‌های مختلف بدست آوردند، نشان داد که ادعاهای این رژیم، کاملاً باطل بوده است، افزود: تلاش صهیونیست‌ها برای بزرگنمایی قدرت رژیم صهیونیستی، اکنون دیگر برای این رژیم، حاصلی ندارد.

سردار وحیدی در پایان، تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی برحمله به تأسیسات هسته‌ای کشورمان را بی‌ارزش برشمرد و خاطرنشان کرد: شکست‌های بزرگی که خداوند به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد، نشانه واضحی برای پوشالی بودن ادعاهای این رژیم است./927/
د102/پ
ارسال نظرات