۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۴۹۹۸۲

ملت ایران همان مردم حماسه‎آفرین 9 دی هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام فرجی خواستار قدرشناسی از نعمت ولایت فقیه شد و گفت: با وجود رهبری در رأس نظام، هیچ خطر و آسیبی کشور را تهدید نمی کند، به شرط آن که رهنمودهای ایشان بدون هیچ کم و زیادی محقق شود.
فيض حضور ولايت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام منصور فرجی، مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان امروز در جمع دانشجویان مراکز و مؤسسات آموزش عالی زنجان با بیان این‌که یکی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی ایران احیای اصل ولایت مطلقه فقیه بوده است، اظهار داشت: هنوز برکات این نعمت بزرگ الهی مشخص و تبیین نشده است.

 

وی با بیان این‌که هدف اصلی بسیاری توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی ایران تخریب و تضعیف شأن و جایگاه ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: مشکل اصلی دشمنان در ولایت‌مداری ملت ایران نهفته است، اگر امروز شاهد شدیدترین تحریم‌های اقتصادی و تهدیدهای نظامی و جنگ روانی هستیم، بهای ولایت‌مداری خود را می پردازیم.

 

حجت الاسلام فرجی با تأکید بر این‌که برنامه صلح ‌آمیز هسته‌ای کشور، حقوق بشر  همه بهانه ای برای مقابله با نظام اسلامی ایران است، گفت: اگر همین امروز برنامه هسته ای خود را متوقف کنیم، استکبار جهانی به دلیل خوی استعماری و سلطه‌گری که دارد، بهانه‌ای دیگر علیه نظام به میان می آورد.

 

مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به این‌که سیاست چماق و هویچ غرب در مذاکره با ایران از ابتدا نیز کارایی نداشته است، گفت: به برکت رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمن از هر راهی که برای فتنه‌انگیزی وارد شده، با سد محکمی به نام ولایت فقیه و ملت بصیر مواجه بوده است.

 

وی ولایت فقیه را شاخص شناخت حق از باطل دانست و عامل اصلی شکست‌های مکرر دشمنان در مقابله با نظام اسلامی را وجود بابرکت رهبری ارزیابی کرد و افزود: دشمنان با درک اهمیت و جایگاه ولی فقیه در اتحاد و یکپارچگی ملت مسلمان ایران، از ترور فیزیکی به سوی ترور شخصیتی روی آورده اند.

 

حجت الاسلام فرجی با بیان این‌که رسانه‌های غربی سالها به دنبال تخریب ولایت‌مداران حقیقی و تعریف و تمجید از فتنه‌گران بوده‌اند، افزود: رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی در تلاشند تا شاید جایگاه رهبری و ولایت فقیه در افکار عمومی را متزلزل نشان دهند، غافل از این‌که ملت ایران همان مردم حماسه‌آفرین 9 دی هستند.

 

مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان در پایان خواستار قدرشناسی از نعمت ولایت فقیه شد و تصریح کرد: با وجود رهبری و ولایت فقیه در رأس نظام اسلامی، هیچ خطر و آسیبی کشور را تهدید نمی کند، به شرط آن که رهنمودهای ایشان بدون هیچ کم و زیادی محقق شود، چراکه افراط و تفریط در مسیر ولایت عامل انحراف است./935/پ202/ب

ارسال نظرات