۳۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۱۵۰۵۸۰
امام جمعه عسلویه:

حرکت در مسیر ولایت رمز موفقیت نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه عسلویه پشتیبانی و پیروی مسؤولان و ملت سربلند ایران اسلامی از رهبری را خواسته اصلی شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: حرکت در مسیر ولایت رمز موفقیت نظام اسلامی است.
حجت الاسلام سيد علي هاشمي، امام جمعه عسلويه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب غرب، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد، امام جمعه عسلویه، صبح امروز در آیین تجلیل از شهدای گمنام در این شهرستان، اظهار داشت: هر چه داریم از برکت خون شهدا است و آنان از ما انتظار دارند که رهرو راه صدیق آنها باشیم. 

امام جمعه عسلویه با بیان این که پشتیبانی و پیروی مسؤولان و ملت سربلند ایران اسلامی از رهبری خواسته اصلی شهدای هشت سال دفاع مقدس است، افزود: در بیشتر وصیتنامه شهدا بر حمایت و پشتیبانی از امام و رهبری تأکید شده است.

وی یادآور شد: شهدای والا مقام می‌خواهند که ما رهرو صدیق آنان باشیم و راه را گم نکنیم و با چشم باز مسیر اصلی انقلاب و آرمان‌های بلند امام(ره) و رهبری را ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد با تأکید بر این که در راه شهدا ثابت قدم باشیم و خالصانه به آنان خدمت کنیم، ادامه داد: شهدا از این که مسیر بد را انتخاب کنیم هراس دارند و می‌خواهند پشت سر رهبری باشیم و در مسیر مورد نظر حضرت ولی عصر (عج) قدم برداریم.

امام جمعه عسلویه در ادامه با اشاره به رویداد مهم انتخابات ریاست جمهوری در ابتدای سال آینده گفت: دشمنان نظام برای به چالش کشاندن انتخابات برنامه‌ریزی‌های بسیاری کرده‌اند؛ بنابراین باید مراقب تحرکات دشمنان باشیم و با حضور موثر در صحنه‌ها، نقشه‌های آنان را بی‌اثر کنیم.

وی در پایان بیان کرد: امروز حرکت در مسیر ولایت و تبعیت از مقام معظم رهبری رمز موفقیت نظام اسلامی است./9454/پ202/ب

ارسال نظرات