۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۵۰۷۹۸
در مشهد؛

شب شعر «از قبیله سلمان» برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ شب شعر «از قبیله سلمان» به مناسبت هفته بصیرت، با حضور شاعران آئینی کشوری و استانی، در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.
شب شعر «از قبیله سلمان» برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از مشهد، شب شعر «از قبیله سلمان» به مناسبت هفته بصیرت، شب گذشته با حضور شاعران آئینی کشوری و استانی در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

 
در این شب شعر که با محوریت شخصیت سلمان فارسی و بزرگان صدر اسلام و با حضور شاعران آئینی کشوری و استانی در مشهد برگزار شد، شاعران آئینی کشورمان همچون مصطفی محدثی‌خراسانی، مجید نظافت، محمدکاظم کاظمی، مصطفی موسوی‌گرمارودی و شاعران شهرهای نیشابور، چناران، سرخس، تربت‌حیدریه و استان مازندران حضور داشتند.
 
حجت‌الاسلام سیدمسلم موسوی، دبیر شب شعر«از قبیله سلمان»  در حاشیه این برنامه با اشاره به اهداف برگزاری این شب شعر گفت: این حرکت به صورت مردمی آغاز شده است و هدف ما در برگزاری این شب شعر نشان دادن تقوا، شخصیت والا و از همه مهم‌تر ایرانی بودن سلمان بود.
 
حجت الاسلام موسوی افزود: برگزاری جلساتی از این دست سبب جذب مردم می شود و امید است در آینده نزدیک برای دیگر یاران اهل بیت(ع) همچون مسلم بن عقیل، شب شعری دیگری  برگزار شود.
 
وی در ادامه با اشاره به تعداد شاعران شرکت کننده در این مراسم، گفت: 34 شاعر از شهرها و استان‌هایی از جمله خراسان، مازندران، نیشابور، تربت‌جام، تهران و چناران در این شب شعر شعرخوانی کردند.
 
گفتنی است، در پایان این مراسم از شاعرانی چون جواد اسلامی، حسن ابوالقاسمی، موسی عصمتی، مجتبی ابوالقاسمی، الهه بیات‌مختاری، وحید حمزه‌نژاد، سید محمد وحیدموسوی، رضا رجبی‌رجا، سید مجید باقری، مجتبی اصغری، امان‌الله میرزایی، اعظم میری، رضا رضایی، هاشم رضازاده، حجت‌الاسلام حسن مبارز، اعظم سیدموسوی، فرامرز اکبری، عباس کرخی، حشمت سیدموسوی، محسن تیموری، حمیده امینی، سید حسین سیدی، مجید نظافت، مصطفی محدثی‌خراسانی، مصطفی موسوی‌گرمارودی، محمد کاظم کاظمی، مهدی آخرتی و طیبه ثابت تقدیر شد./930/د101/س
ارسال نظرات