۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۱۵۰۹۹۰
سخنگوی جبهه پایداری:

ما امروز به تفکر نهم دی‌ماه احتیاج داریم

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی جبهه پایداری گفت: خیلی‌ها از عمل به تکلیف دفاع از انقلاب و استقامت سخن می‌گویند اما حماسه نهم دی‌ماه به ما نشان می‌دهد که چه‌کسانی واقعا حاضرند در بحبوحه حوادث از انقلاب دفاع کنند.
دکتر کامران باقري لنکراني، سخنگوي جبهه پايداري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر کامران باقری لنکرانی، سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی عصر روز دوشنبه چهارم دی‌ماه، در همایش جبهه پایداری در سالن شهیدچمران دانشگاه تربیت مدرس تهران با اشاره به این‌که ما در صحنه‌های اجتماعی مشترکات لفظی بسیاری داریم که گاهی با برخی دیگر اشتباه می‌شود اظهار داشت: تربیت قرآنی به ما می‌آموزد که جور دیگری به موضوعات نگاه کنیم مانند این‌که معصومین فرمودند اشراف امت من حافظین قرآن هستند درحالی که این با اشرافیت مرسوم و معمول درجامعه ما بسیار متفاوت است.

وی با بیان این‌که عده‌ای بعد از راهپیمایی نهم‌ دی‌ماه 88 گفتند درکشور ما راهپیمایی‌های بسیاری شده و این هم مانند آنها است عنوان داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند چندسال طول می‌کشد تا اندیشمندان متوجه بشوند در روز نهم دی‌ماه چه اتفاق بزرگی رخ داده است و ابعاد آن را بفهمند.

باقری لنکرانی با اشاره به این‌که آیت ‌الله مصباح یزدی اخیرا در جلسه‌ای فرمودند ما می‌توانیم نهم دی‌‌ماه را عید تولد دوباره انقلاب حساب کنیم ابراز داشت: برخی از ویژگی‌های این روز بزرگ مرتبط با همین اشتراکات لفظی است به‌طوری‌که خیلی‌ها از عمل به تکلیف دفاع از انقلاب و استقامت سخن می‌گویند اما حماسه نهم دی‌ماه به ما نشان می‌دهد که چه‌کسانی واقعا حاضرند در بحبوحه حوادث از انقلاب دفاع کنند.

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: ما باید از پندها و عبرت‌های حماسه نهم دی‌ماه به‌خوبی استفاده کنیم و آینده انقلاب اسلامی را آن‌گونه که شایسته است رقم بزنیم.

وی با تأکید بر این‌که ما امروز به تفکر نهم دی‌ماه احتیاج داریم گفت: حضور بی‌ادعا و بی‌توقع مردم در حماسه نهم دی‌ماه و ارتباط عاشقانه و در یک کلمه ولایت‌مدارانه با ولی و رهبرانقلاب بسیار مورد توجه است.

باقری لنکرانی خاطر نشان کرد: انشاالله همان‌طور که امام‌خمینی(ره) فرمودند این امت از مردم صدراسلام هم‌ بالاتر است، شاهد وقوع دوباره این حماسه‌ها باشیم.

سخنگوی جبهه پایداری گفت: اگر امروز به‌ ظاهر با مشکلات اقتصادی روبرو هستیم، راهش این نیست که مجددا به تئوری‌های غربی و توصیه‌های بانک مرکزی برگشت کنیم بلکه باید اقتصاد مردمی بشود که از آموزه‌های دینی است و امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با اعتقاد به مردم انقلاب را رهبری کردند./956/پ202/ص

 

ارسال نظرات