۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۵۱۳۸۷
امام جمعه نسیم شهر:

مردم با تکیه بر ولایت فقیه، فتنه‌گران را خوار کردند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نسیم شهر با تاکید بر لبیک به فرامین رهبری از سوی مردم خواستار پیروی از آرمان‌های اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه و ایجاد بصیرت‌های لازم برای مقابله با دشمنان اسلام شد.
امام جمعه نسيم شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد محسن زاده، امام جمعه نسیم شهر در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، بیان داشت: خدای متعال در آیه 72 سوره مریم می‌فرماید: ما نجات می‌دهیم آن‌ها را که اهل تقوا هستند، پس ما باید به خدای بزرگ تکیه کنیم تا در همه حالات پیروز باشیم، انسان‌ها باید در زندگی خود بصیر باشند تا به آن‌ها در هیچ زمینه‌ای آسیبی نرسد.

 امام جمعه نسیم‌شهر ابراز داشت: پیامبران الهی با آگاهی و بصیرت دادن به مردم آن ها را از بت پرستی نجات دادند و اما گروهی هم با فریب خوردن از سوی شیطان به سوی بت‌ها و دنیا گرایی و مال پرستی رجوع می‌کردند که آن‌ها در ظلمت به سر می‌بردند.

 وی به سخنی از امام خمینی(ره) در رابطه با نقش ولایت فقیه در آگاه کردن مردم اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران فرمودند «ولایت رسول الله(ص) همان ولایت علی(ع) است و این‌ها از خون همدیگر هستند، ولایت فقیه همان ولایت رسول خداست و برای بصیرت دادن به مردم آمده است»، مردم با پیروی از خط ولایت فقیه بصیرت را در خود ایجاد کنند و اگر کسی در این محور قرار گرفت خدا هم او را یاری خواهد کرد.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین مسأله در این روزها، مبحث بصیرت مردم است که با پشتکار والا و تکیه بر ولایت فقیه توانستند منافقان کوردل را در حماسه نهم دی خوار و ذلیل سازند.

امام جمعه نسیم‌شهر نامگذاری سال جاری را به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب مهم خواند و ابراز داشت: حضرت آیت الله خامنه‌ای در طی سخنانی فرمودند؛ ما باید برای ریشه کن کردن دشمن در کشور حماسه 9 دی دیگری به وجود آوریم.

وی افزود: در راه آسیب زدن به دشمنان اسلام مردم به عناصری هم‌چون بصیرت و وحدت بین گروه‌ها نیاز دارند و در این راه باید از سخنان اختلاف انگیز به شدت خودداری کنند.

حجت الاسلام محسن زاده در پایان تصریح کرد: مسأله وحدت در میان مردم و مسؤولان یک امر اساسی در جامعه تلقی می‌شود و حضرت آیت الله خامنه‌ای نیز بارها بر آن تأکید داشته‌اند./957/پ203/ص

ارسال نظرات