۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۵۱۵۴۹
آیت الله حسینی بوشهری:

9 دی نشان گر ولایت مداری مردم و شکست دشمن است

خبرگزاری رسا - مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: روز حماسی 9 دی و حضور مردم، نشان گر ولایت مداری و شکست توطئه های دشمن است.
ديدار مدير عامل و اعضاي خبرگزاري رسا با آيت‌الله حسيني بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت دهه بصیرت در قم عنوان کرد: 9 دی، روزی تاریخی و ماندگار برای ملت ایران در پایبندی به ولایت فقیه است و مردم در کنار علما، روحانیت و طلاب در تجمع 9 دی، شکست دشمن در توطئه هایش را به خوبی ترسیم کردند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور افزود: در تاریخ برخی روزهای بزرگ رقم خورده است که خداوند خطاب به انبیای الهی یادآوری آن روزها را مورد تاکید قرار داده است زیرا انسان موجودی فراموش کار و غافل است و باید روزهای بزرگ و سازنده برای او یادآوری شود.

وی 9 دی را آزمونی بزرگ برشمرد و گفت: در این روز استقامت، صبر، پایداری و قدر شناسی ملت ایران به خوبی اثبات شد و دشمن شکست و ناکامی خود را با حضور مردم در خط رهبری و ولایت مداری احساس کرد از این رو همه ما باید سپاسگذار و شاکر نعمت های الهی در انقلاب و وجود رهبری باشیم.

آیت الله حسینی بوشهری با تقدیر از همت حوزه علمیه در تجمع بزرگ حوزویان به مناسبت 9 دی اظهار کرد: روحانیت و مرجعیت همواره نقش خود را در عرصه های مختلف انقلابی نشان داده است و این حرکت و تجمع طلاب به عنوان حرکتی غافلگیرانه می تواند برای دیگر شهرهای کشور نیز الگو شود.

وی افزود: این روز تاریخی در تجدید پیمان با ولایت فقیه باید هر سال باشکوه تر و عظیم تر از سال قبل تکرار شود تا دشمن جرات نکند با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بازی کنند زیرا دشمنان به خوبی دریافتند این ملت در مسیر خود پایدار حرکت می کند و هیچ کس نمی تواند با توطئه و تهدید مردم را از مسیر ولایت منحرف سازد.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حماسه بزرگ مردم قم در 19 دی نیز یکی از حماسه های بزرگ انقلابی و تاریخی در دفاع از ارزش های امام خمینی(ره) به شمار می رود و این خاطره های ارزشمند هرگز فراموش نخواهند شد و مردم با جان فشانی در این حرکت نشان دادند که در حقیقت مطابق با روایات حرم اهل بیت(ع) قم است.

وی تصریح کرد: حرکت مردم قم در 19 دی به انقلاب جان بخشید و هر ساله در دیدار با رهبر معظم انقلاب این جریان یادآوری می شود و سخنان ارزشمند، رهنمود ها، بیانات و نکات کلیدی رهبر معظم انقلاب را همچون سال های گذشته چراغ راه خود خواهیم کرد.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: پس از گذشت 34 سال از انقلاب به مدد وعده الهی در این مسیر گام برداشتیم و هرگاه یک قدم برای خدا حرکت کردیم عنایات الهی به کمک ما آمد و در حقیقت وجود چنین رهبری آگاه به زمان و جریانات جهانی خود عنایت بزرگ الهی است.

وی عنوان کرد: چه رویدادها و جریاناتی که گاه زمینه نگرانی مردم را مهیا می کرد و تنها به واسطه یک سخنرانی آگاهانه و حکیمانه رهبر، بسیاری از مسائل در کشور با شفاف سازی از میان می رفت و مردم در محضر رهبر انقلاب از این رهنمون ها بهره گرفتند.

لازم به ذکر است، در روز 19 دی، کاروان 5 هزار نفره مردم قم طبق سنوات گذشته با هماهنگی های دستگاه های اجرایی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با مقام معظم رهبری دیدار کرده و از سخنان و رهنمود های ایشان بهره خواهند برد./926/پ202/پ

ارسال نظرات