۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۵۲۵۷۳
در مستند لبه روشنایی ؛

ابعاد ناگفته زندگی و نقش شهید احمدی روشن در صنعت هسته‌ای کشور + فیلم

خبرگزاری رسا ـ همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید احمدی روشن، مستند ابعاد زندگی این شهید و نیز نحوه حضور و فعالیت وی در صنعت هسته­ای و سایت غنی سازی نطنز به نمایش در خواهد آورد.
حضور رهبر معظم انقلاب اسلامي در منزل شهيدان احمدي روشن و رضايي نژاد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید احمدی روشن دانشمند جوان هسته­ای کشور، برنامه ثریا در روایتی متفاوت، مستندی را با عنوان "لبه روشنایی" در خصوص ابعاد زندگی این شهید و نیز نحوه حضور و فعالیت وی در صنعت هسته­ای و سایت غنی سازی نطنز به نمایش در خواهد آورد.

 

در این مستند علاوه بررسی متفاوت زندگی شهید احمدی روشن، تصاویری پخش نشده از سایت غنی سازی نطنز و فرایند غنی سازی سوخت برای نخستین بار در تلویزیون نشان داده خواهد شد.

 

همچنین جایگاه و موقعیت این مهندس شهید در موفقیت­های هسته ای کشور در بیان همکاران و فعالان این حوزه و علل ترور و شهادت وی بررسی و نمایش داده خواهد شد. در قسمتی از مستند آمده است که: «خیلی ها شاید نداند قهرمان مهار اکس تاکس مصطفی است.» و در قسمتی دیگر آمده: «اینجا اتاق مصطفی است و ما مستاجر مصطفی ایم.»

 

ابعاد مختلف زندگی شخصی این شهید از دیگر قسمت­های این مستند است که در آن خانواده، دوستان و نزدیکان وی به آن خواهند پرداخت. پخش تصاویر حضور رهبر معظم انقلاب در منزل این شهید و سخنان ایشان از دیگر قسمت های این مستند خواهد بود.

 

گفتنی است مستند لبه روشنایی چهارشنبه 20 دی- همزمان با سالگرد شهادت شهید احمدی روشن - بعد از اخبار ساعت 19 - ساعت 19:30- از شبکه اول سیما پخش خواهد شد./916/د102/
 

ارسال نظرات