۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۵۳۲۰۱
آیت الله نوری همدانی در جمع مردم برازجان:

مردم بوشهر در عرصه های مختلف ولایت مداری خود را نشان داده اند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی در چهارمین روز از سفر به استان بوشهر در شهرستان برازجان حضور یافت و از بصیرت و ولایت مداری مردم این منطقه قدردانی کرد.
آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی، مرجع تقلید جهان اسلام در چهارمین روز از سفر به استان بوشهر، در دیدار مردم برازجان، با اشاره به نقش برجسته حضرت امام و خدمات متعدد ایشان، اظهارداشت: نشان دادن چهره واقعی دین مهم ترین خدمت امام به اسلام است. 

این مرجع تقلید ادامه داد: نخستین خدمت امام راحل به اسلام، نشان دادن چهره صحیح و فراگیر کردن دین اسلام است.

وی بیان داشت: ایجاد نظام اسلامی مقتدر و فراگیر شدن دین اسلام از دیگر خدمات امام راحل به دین مبین اسلام است.

حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در ادامه سخنان خود با بیان این که مردم استان بوشهر در عرصه های مختلف، ولایتمداری خود را نشان داده اند، اظهار داشت: یکی از وظایف مهم شما مردم، گرم نگه داشتن صفوف نماز جمعه است و این مساله نشان و مظهر قدرت اسلام است.

این مرجع تقلید جهان تشیع تأکید کرد: حضور هر چه پرشورتر در نماز جمعه، نشان از درک بالای ما از اسلام و انقلاب است.

وی همچنین خطاب به مردم با بیان این که سه کتاب صحیفه نور، دفتر تبیان و وصیت نامه امام را مورد مطالعه قرار دهید، تصریح کرد: صحیفه نور که حاصل افکار و سخنان امام، دفتر تبیان درباره روحانیت، سپاه پاسداران، انتظامی، دفاع مقدس و ایثارگری‌های رزمندگان و دشمنی استکبار است و وصیت نامه امام خمینی(ره) که حاصل تجارب ایشان است برای ما راهگشا است و باید کتاب بالینی ما باشد.

امام جمعه برازجان نیز در ابتدای این دیدار با قدردانی از حضور آیت الله نوری همدانی در این شهرستان، گوشه ای از حماسه آفرینی های مردم ولایتمدار دشتستان را برشمرد و تقدیم 1035 شهید 1571جانباز و 149 آزاده را از جمله خدمات ایثارگری مردم دشتستان  دانست./9454/پ202/ج

ارسال نظرات