۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۵۳۹۱۲

تشریح برنامه های بزرگداشت دهه فجر در اصفهان

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای کسب بصیرت، روشنگری و انتخاب صحیح در شرایط فتنه است.
جعفر عسکري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، جعفر عسکری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان روز گذشته در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن همایش صدا و سیما برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن سالروز امامت امام زمان (عج)، ولادت پیامبر اکرم و امام صادق(ع) و تقارن هفته وحدت با ایام الله دهه فجر، برگزاری شکوهمند و مناسب این دهه را از چند جهت با اهمیت عنوان کرد و افزود: امسال به دلیل حساس شدن شرایط منطقه به دلیل بیداری اسلامی فراگیر به محوریت جمهوری اسلامی  و فشار جبهه استکبار برای نابود کردن سوریه به عنوان یکی از محورهای مقاومت در منطقه، شایسته است که مردم ایران اسلامی و به خصوص مردم همیشه در صحنه اصفهان حضوری پرشور  و آگاهانه در ایام دهه فجر و به خصوص در راهپیمایی تاریخی 22 بهمن داشته باشند.

 

وی  با بیان این که دهه فجر فرصت مناسبی برای کسب بصیرت، روشنگری و انتخاب صحیح در شرایط فتنه است، در خصوص اهداف برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: دو هدف و شاخص برای برگزاری این جشن ها مد نظر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان است؛ نخست بازگو کردن دستاوردهای انقلاب و ایجاد روحیه نشاط و امید در نسل جوان و دیگری بصیرت افزایی برای شناسایی فتنه های پیش رو و حضور پر شور و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری.

 

وی در خصوص اهمیت برگزاری جشن های دهه فجر و راهپیمایی با شکوه 22 بهمن تصریح کرد: با وجود ضعف های مدیریتی در کشور و تهاجم فرهنگی استکبار از ابتدای انقلاب تا کنون و تاثیر تحریم ها روی اقصاد کشور و معیشت مردم، چنانچه مردم از آثار و برکات انقلاب اسلامی مطلع شوند و ستاد های بزرگداشت در سراسر کشور به خوبی آیینه تمام نمای دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند، بدون شک باعث می شود مردم با آگاهی و پرشور در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند و چنانچه این دهه به خوبی برگزار شود به تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و تعمیق آن کمک شایانی می کند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در خصوص برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر استان اصفهان خاطرنشان کرد: این ستاد از اوایل آبان ماه کار خود را در قالب 24 کمیته آغاز کرد و از ظرفیت نهادهای مردمی، هیات مذهبی و پایگاه های مقاومت بسیج و سایر نهادهای فرهنگی برای برنامه ریزی استفاده کرد، ستاد برای برگزاری هر چه بهتر مراسم اقدام به نظر سنجی از برنامه های گذشته و پیش رو کرد.

 

وی در خصوص برنامه های ستاد در اصفهان عنوان کرد: در سطح استان1900 برنامه جهت گرامی داشت دهه فجر در نظر گرفته شده است و هر یک از کمیته های ستاد بخشی از این برنامه هار مدیریت می کنند. 1020پروژه در این ایام به بهره برداری می رسد و برای اجرای برنامه های شهرستان های استان 28 ستاد در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه در این دهه 1000 واحد مسکن مهر از سوی بنیاد مسکن انقلاب به صاحبان آن ها واگذار می شود.

 

وی در خصوص برنامه های ویژه 12 بهمن افزود: هم زمان با ورورد تاریخی حضرت امام رحمت الله به کشور، برنامه های ویژه و زیادی در سراسر استان برگزار می شود. در شهر اصفهان،  طی برنامه ریزی ویژه ای با ورود کاروان های شادی به گلستان شهدا، قبور مطهر شهدا گلباران می شود و با وجود تعطیلی مدارس در روز پنج شنبه دو مدرسه به طور نمادین اقدام به پخش زنگ انقلاب می کنند.

 

وی در خصوص سخنرانان روزهای 12 و 22 بهمن در اصفهان گفت: حجت الاسلام محمدی رییس و نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه در روز 12 بهمن و حجت الاسلام محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه در روز 22 بهمن در جمع مردم اصفهان در میدان امام خمینی (ره) به ایراد سخنرانی می پردازند. /939/پ202/ب

ارسال نظرات