۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۵۵۱۵۴
پژوهشگر سعودی:

سیاست طاغوتی آل سعود به سرنگونی این رژیم منتهی می شود

خبرگزاری رسا ـ یکی از پژوهشگران سعودی مخالف رژیم آل سعود از سیاست‎های طاغوتی و سرکوب‎گرایانه رژیم حاکم بر این کشور انتقاد کرد و گفت: این سیاست به سرنگونی آل سعود منتهی می شود.
فواد ابراهيم پژوهشگر عربستاني
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سایت العوامیه، فواد ابراهیم، پژوهشگر و مخالف رژیم آل سعود در گفت‎و گو با شبکه خبری العالم به سیاست رژیم آل سعود در سرکوب قیام های مردمی اشاره کرد و اظهار داشت: پافشاری مقامات آل سعود در ادامه سیاست‎های بازداشت و سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مردمی و عدم پاسخ به درخواست آزادی زندانیان بی‎گناه به سرنگونی نظام آل سعود منجر می شود.
 
وی افزود: مشکل رژیم آل سعود این است که از سیاست و قدرت حاکمیت به عنوان وسیله‎ای برای سرکوب خواسته‎های مردم و ادامه بازداشت‎ها استفاده می کند.
 
فواد ابراهیم با بیان این که امروز شاهد تظاهرات مردمی در تمام مناطق عربستان و حتی پایتخت به اصطلاح دژ مستحکم آل سعود هستیم، تصریح کرد: نظام آل سعود نمی خواهد حقایق روشن را ببیند و به حربه سرکوب وبازداشت ادامه می دهد، اما این کار به افزایش عزم و اراده مردم برای رسیدن به مطالباتشان منجر خواهد شد.
 
وی با اشاره درخواست علمای عربستان از پادشاه این کشور برای آزادی زندانیان، بیان داشت: نصیحت‎های زیادی از سوی عالمان دینی به پادشاه، وزیران و مسئولان کشور درباره بازداشت شدگان صورت می گیرد، اما مقامات رژیم آل سعود به آنها توجه نمی کنند.
 
این فعال عربستانی در پایان سخنانش خاطر نشان ساخت: رژیم آل سعود تصور می کند که با سیاست طاغوتی خود می تواند این کشور را اداره کند و دارای قدرتی است که آن را از گوش دادن به خواسته ها بی نیاز می کند، در نتیجه نمی خواهد به نصیحت‎ها و حتی حوادث رخ داده در جهان توجهی داشته باشد./9456/ب902/د
ارسال نظرات