۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۱۵۵۱۶۲
امام جمعه شهر کرد:

با سخنان نسنجیده راه فتنه گری دشمن را باز نکنیم

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر این که نباید با اظهارات نسنجیده راه برای فتنه گری دشمنان باز کرد، گفت: افرادی که دم از انتخابات آزاد می‌زنند مسیر دشمن در راه فتنه‌گری را هموار کرده و مسوؤلیت‌های گدشته خود را زیر سؤال می‌برند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این‌که دشمنان همیشه بویژه در آغاز هر انتخاباتی در صدد آسیب رسانی به کشور و ایجاد یأس و نا امیدی در بین مردم هستند، گفت:‌ در هر مقطعی که به انتخابات می‌رسیم مطابق با شرایط آن انتخابات، دشمن دست به کار می‌شود تا بتواند اهداف شوم خود را پیاده کند.
وی ادامه داد: در انتخابات موضع‌گیری‌ها شفاف‌تر و رو در رو انجام می‌شود، فعالان سیاسی راحت‌تر مواضع خود را بیان می‌کنند و فضای گسترده‌ای بواسطه انتخابات ایجاد می‌شود، از این‌رو دشمن نیز به دنبال بهره برداری از این شرایط است.
امام جمعه شهرکرد با بیان این‌که انتخابات در رشد جامعه و بصیرت مردم مؤثر است، افزود: دشمن به دنبال بهره برداری از این فضا است تا همچون انتخابات 88 که تمام تلاش خود را برای آسیب به نظام به کار گرفت اما به لطف خدا و با اقتدار رهبری و بصیرت مردم نتوانست به خواسته‌های خود برسد.
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر این‌که دشمن برای انتخابات آینده نیز برنامه ریزی دارد، اظهار داشت: دشمنان با کمک مزدوران خود هر زمان با یک رمز وارد صحنه می‌شوند و این بار نیز با کلید واژه انتخابات آزاد وارد میدان شده‌اند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با انتقاد از مطرح کنندگان انتخابات آزاد، تصریح کرد: متأسفانه برخی در داخل کشور به مسائلی دامن می‌زنند که خواست دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است.
وی با اشاره به این‌که مطرح کنندگان انتخابات آزاد با پیروی از نفسانیات، توجه به مطامع دنیوی و غفلت این مسائل را مطرح می‌کنند، اظهار کرد: این افراد راه دشمنان را برای فتنه گری هموار می‌کنند، اما تجربه نشان داده است که رهبری و ملت بصیر ایران در برابر آنها ایستادگی می‌کنند.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به بصیرت بالای مردم خواستار توجه نخبگان و خواص به خواست ملت شد و گفت: افرادی که سوابق انقلابی دارند، سنگ نظام را به سینه زده و خودشان را به عنوان مادری دلسوز برای انقلاب می‌دانند نباید در چنین شرایطی همسو با دشمنان رفتار ‌کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با یادآوری سرنوشت سران فتنه 88 ابراز داشت: سران فتنه هرچند از سابقه انقلابی برخوردار بودند اما خود را در پیشگاه ملت ضایع کردند؛ امروز کسانی که به فکر تطهیر آنها هستند بدانند که فتنه‌گران باید خود توبه کرده و اقدامات گذشته را جبران کنند و دیگران هرچه تلاش کنند فایده‌ای برای سران فتنه ندارد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بهترین شاهد و دلیل برای انتخابات آزاد در کشور را انتخاب کسانی دانست که امروز خود از مدعیان انتخابات آزاد هستند و تصریح کرد: مطرح کنندگان امروز انتخابات آزاد مسوؤلیت‌های گذشته خود را زیر سؤال می‌برند./927/ت302/ج
ارسال نظرات