۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۵۵۷۶۱
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

اسرائیل در پی منزوی ساختن مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیر کل حزب الله لبنان، گفت: رژیم صهیونیستی با انتشار تهمت و اکاذیب در سطح منطقه به دنبال منزوی کردن مقاومت و سیطره بر آن است.
شيخ نعيم قاسم

 

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی که در جنوب این کشور برگزار شد با اشاره به هجمه شدید رژیم صهیونیستی علیه حزب الله، گفت: رژیم صهیونیستی پس از ناکامی در ایجاد موانعی برای پیشرفت حزب الله و مقاومت، هجمه علیه مقاومت در لبنان و فلسطین را افزایش داده است و مردم را از حزب الله می‎ترساند تا حلقه محاصره علیه مقاومت را تنگتر سازد.


وی خاطرنشان کرد: دور ساختن اندیشه تجاوزگری این رژیم، مقبول جلوه دادن خود نزد جهانیان و به فراموشی سپردن ماهیت اشغالگرانه، جبران شکست‎ و خسارت‎های وارده در پی شکست مقابل حزب الله و ایجاد قدرتی کنار خود برای قدرتمندتر شدن جبهه مقاومت از اهداف گسترش هجمه رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان است.


شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: حمله همه جانبه رژیم صهیونیستی علیه مقاومت اسلامی لبنان به وسیله انتشار اتهام و کذب با هدف تضعیف آن و جبران شکست‎های پی در پی این رژیم صورت می گیرد.


وی تاکید کرد: مقاومت در آمادگی کاملی به سر می برد و به امید خدا با قدرت بیشتری در برابر اشغالگران خواهد ایستاد. ما بر مبانی خود به صورت قاطع ایستاده‎ایم و تحت تاثیر تبلیغات دشمنان قرار نمی گیریم.


معاون دبیر کل حزب اهل  لبنان عنوان کرد: متاسفانه برخی جریان‎ها به دنبال تحقق مصالح و منافع رژیم صهیونیستی هستند و در برابر مقاومت اسلامی قرار گرفته‎اند./994/ب902/د

ارسال نظرات