۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۵۵۹۳۴
معاون تبلیغ شهریار:

امروز کشور ما به آرامش نیاز دارد

خبرگزاری‎رسا ـ معاون تبلیغ شهریار تصریح کرد: امام خامنه ای(مدظله العالی) در بیانات خود ایجاد تشنج در جامعه را خیانت به مردم دانستند، از این رو مسؤولان باید از اجرای این قبیل برنامه‎ها خوددداری کنند و اگر کسی هم غرضی دارد طرف مقابل باید سعی کند در زمین غرض او نیفتد که امروز کشور ما به آرامش نیاز دارد.
ايران

حجت الاسلام محمد جاهی الماسی، معاون تبلیغ شهریار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ویژگیهای اخلاقی امام خمینی(ره) که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با تقوا، علم، شجاعت، کیاست و تیزبینی که مجموعه‌ای کامل از ویژگیهای یک انسان مخلص و با ایمان است توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

وی افزود: انقلاب اسلامی بر دین اثرگذار بود، لویی کارتر در سال 57 اعلام کرد من مرگ دین را اعلام میکنم با این سخن دین آخرین نفسهای خود را میکشید که امام خمینی(ره) با انقلاب جان تازه‌ای به دین بخشیدند.

حجت الاسلام جاهی الماسی به دیگر آثار انقلاب اسلامی در جهان اشاره و اظهار کرد: در عرصه اقتصادی میتوان گفت که جهان در دستان یک گروه ویژه‌ای بود که دنیا را چپاول میکردند، امام(ره) با ایجاد انقلاب حرکت این گروه را از بین برد و سبب شد تا دیگر کشورها هم در این مسأله چاره اندیشی کنند و امروز کشورهای غربی قدرت پیشین خود را ندارند.

وی آثار انقلاب اسلامی در بعد سیاست جهانی را مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: کشورهای بیگانه، بلوک شرق و غرب را تقسیم کرده بودند و برای تقسیم جهانی کشورها با هم مذاکره میکردند که با پیروزی انقلاب اسلامی همه معادلات آنهابه هم خورد.

معاون تلبیغ شهریار عنوان کرد: امروز در کشور انگلیس تأثیر انقلاب اسلامی ایران به وضوح دیده میشود به طوری که بیشترین نامی که بر فرزندانشان گذاشته‌اند محمد بوده است و اینها بیانگر تأثیر اسلام در آنجا است. 

وی بیان داشت: در کشورهای مختلف دنیا پرچم آمریکای خبیث به آتش کشیده میشود و هیبت آن در دنیا شکسته شده است که این حرکت‌ها را هم می‌توان از برکات مواضع امام خمینی(ره) در برابر این کشور جهان‌خوار دانست.

حجت الاسلام جاهی الماسی عنوان کرد: ما با توجه به تحریمهای دشمنان پیشرفت‌های بسیاری را کسب کردهایم، در اینجا منطقیون میگویند نیاز ما در اختراع است، از این رو هنگامی که کشورهای دنیا ما را تحریم کردند، ایران اسلامی به پیشرفتهای گوناگونی در عرصه‌های مختلف رسید که این بیانگر اثر گذار نبودن تحریم در جان و دل کشور است.

وی به حادثه اخیری که از سوی برخی مسؤولان کشور در صحن علنی مجلس اتفاق افتاد اشاره و بیان داشت: امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در بیانات خود ایجاد تشنج در جامعه را خیانت به مردم دانستند، از این رو مسؤولان باید از اجرای این قبیل برنامه‌ها خودداری کنند و اگر کسی هم غرضی دارد طرف مقابل باید سعی کند در زمین غرض او نیفتد که امروز کشور ما به آرامش نیاز دارد.

معاون تبلیغ شهریار در پایان خاطرنشان کرد: دشمن آخرین نفسهایش را می‎کشد و به نظر میآید عقب نشینی‌هایی که از دشمنان کشور صورت میگیرد بیانگر این خواهد بود و انشالله با صبر و تحمل و پیروی از ولی فقیه، کشورهای غربی نابود خواهند شد./957/ت302/ص

 

ارسال نظرات