۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۵۵۹۷۰
همزمان با دهه فجر؛

یادمان عالمان و مفاخر آمل افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ یادمان عالمان و مفاخر شهرستان آمل ظهر امروز با حضور مسؤولان افتتاح شد.
یادمان عالمان و مفاخر آمل افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، یادمان عالمان و مفاخر شهرستان آمل ظهر امروز با حضور امام جمعه آمل، معاون فرهنگی اجتماعی وزیر کشور، نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار مازندران، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، خانواده های معظم شهدا و مردم ولایت مدار شهرستان هزار سنگر آمل در میدان شهدای ششم بهمن این شهرستان افتتاح شد.

 

احمد امیرسلیمانی، شهردار آمل در این مراسم با بیان این که در راستای اجرای برنامه های فرهنگی این یادمان طراحی و اجرا شد، گفت: در این یادمان تمثال مبارک علامه حسن زاده آملی، علامه جوادی آملی، علامه محمدتقی آملی، آیت الله میزاهاشم آملی و دیگر عالمان و بزرگان دینی این شهر قرار داده شده است.

 

شهردار آمل با اشاره به این که در طراحی این یادمان تمثال مبارک 40 شهید حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل قرار داده شده است، بیان داشت: این میدان به صورت بیضی شکل با 12 طاق است که ریشه مذهبی داشته و جایگاه فرم دارای نشانه عروج آسمانی شهدای گرانقدر حماسه ششم بهمن است.

 

وی با بیان این که نورپردازی ویژه با هدف نمایش بهتر آثار در این طرح قرار داده شده است، گفت: این پروژه با هزینه سه میلیارد ریال به اجرا رسید که امید است موجب رضایت همگان شود./9501/پ203/ب

ارسال نظرات