۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۵۶۹۸۶
آیت الله نوری همدانی:

هدف آمریکا از طرح مذاکره باج خواهی از ایران است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی طرح مذاکره با آمریکا را حیله و باج خواهی دانست و گفت: امروز هرچه داریم از خود اتکایی و رهایی از سلطه آمریکا است؛ قبول این طرح نوعی سلطه پذیری است.
آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار عده ای از پرسنل وزارت دفاع و هوا و فضا، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: همان گونه که ایشان فرمودند طرح مذاکره با آمریکا حیله است؛ آنها به دنبال باج خواهی هستند.


وی با بیان این که هر آن چه امروز داریم در سایه رهایی از سلطه آمریکا و خود اتکایی بوجود آمده است، گفت: اگر ما همان گونه که پیش از انقلاب از غرب پیروی می کردیم باقی می ماندیم بیش از بردگان سلطه پذیر نبودیم.


این مرجع تقلید در تشریح استراتژی امام(ره) در مسیر انقلاب، ابراز داشت: ایشان به صراحت فرمودند ما تصمیم گرفته ایم نظام هایی که بر سه پایه صهیونیست، نظام سلطه و نظام سرمایه داری استوار است را نابود کنیم و نظام اسلامی را در جهان ترویج دهیم.


حضرت آیت الله نوری همدانی به برخی از نمونه های سرقت علمی غرب از اسلام و ثبت آن افتخارات به نام خودشان اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن بحث های حرکت زمین، نیروی جاذبه زمین، وجود موجودات زنده در سایر کرات دیگر و نر و ماده بودن گیاهان را مطرح می فرماید اما غربی ها در کتاب های دانشگاهی ما کشف اینها را به نام کپلر، گالیله، نیوتن، هرشر، لینه و دیگران ثبت کرده اند.


وی آسیب شناسی انقلاب اسلامی را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: افزون بر این که برکات و اهداف انقلاب باید تبیین و حفظ شود، آسیب هایی که موجب انحراف آن می شود را نیز باید در نظر داشته باشیم و با آفت زدایی درصدد حفظ آن برآییم./928/پ202/ج

ارسال نظرات