۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۵۸۱۸۷
آیت الله لاریجانی خبر داد؛

بررسی مشکلات مردم و دستگاه قضایی در سفرهای استانی

خبرگزاری رسا ـ رییس قوه قضائیه از بررسی و رسیدگی به مشکلات مردم و دستگاه قضایی استان در سفرهای استانی خبر داد و افزود: در این گونه سفرها علاوه بر بررسی کمبود و مشکلات مردم به مسائل و مشکلات دستگاه قضایی استان نیز رسیدگی می شود که آثار بسیار خوبی دارد.
آيت الله آملي لاريجاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله محمدصادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضائیه امروز در بدو ورود به فرودگاه بین اللملی گرگان در جمع خبرنگاران به روند سفرهای استانی مسؤولان دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: این گونه سفرها به حتم آثار و تبعات بسیار خوبی برای جامعه و دستگاه قضایی دارد.

 

وی از بررسی و رسیدگی به مشکلات مردم و دستگاه قضایی استان در سفرهای استانی خبر داد و افزود: در این گونه سفرها علاوه بر بررسی کمبود و مشکلات مردم به مسائل و مشکلات دستگاه قضایی استان نیز رسیدگی می شود که آثار بسیار خوبی دارد.

 

رییس دستگاه قضایی از ادامه روند سفرهای استانی خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش مسؤولان عالی قضایی این است که مشکلات مربوط در خود استان رفع شود.

 

آیت الله لاریجانی در بخش پایانی سخنان خود دیدار با قضات، کارکنان دستگاه قضایی استان، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین علما و روحانیان استان را از دیگر اهداف و برنامه های سفرهای استانی اعلام کرد.

 

به گزارش رسا، رییس دستگاه قضایی به همراه هیأتی از مسؤولان عالی قضایی نهم و دهم اسفند به گلستان سفر کرده است./950/پ202/ب

ارسال نظرات