۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۵۹۷۹۹
با تصمیم شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران:

حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی در مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ابقا شد

خبرگزاری رسا ـ با تصمیم شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران و تایید شورای عالی حوزه‌های علمیه حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی به مدت دو سال دیگر به عنوان مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تعیین شد.
حجت الاسلام و المسلمين محمود رضا جمشيدي در مراسم توديع و معارفه مدير حوزه هاي علميه خواهران

 به گزارش خبرگزاری رسا،‌ حجت‌الاسلام علی مولایی مدیر ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران گفت: در پی تشکیل شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران و با توجه به اساسنامه این شورا که انتصاب مدیر حوزه‌های علمیه خواهران را از وظایف آن تعیین کرده است، شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران تصمیم گرفت حجت‌الاسلام و المسلمین محمود رضا جمشیدی را به عنوان مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تعیین کند.

 

وی افزود: با توجه به اساسنامه شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران، پس از تصمیم این شورا، لازم است این تصمیم به تایید شورای عالی حوزه‌های علمیه نیز برسد که شورای عالی حوزه‌های علمیه بنا به مصوبه‌ای که به امضای آیت‌الله رضا استادی دبیر این شورا رسید، طی حکمی مدیریت حجت‌الاسلام و المسلمین محمود رضا جمشیدی بر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران را تایید کرد.

 

وی با اشاره به سوابق اجرایی حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی اظهار داشت: پیش از این حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی دو سال مدیریت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور را بر عهده داشت و قبل از آن در زمان مدیریت آیت‌ الله شرعی بنیانگذار مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به عنوان جانشین آیت ‌الله شرعی مشغول به فعالیت بود.

 

بر اساس بند 4 ماده 10 اساسنامه شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران یکی از وظایف این شورا انتخاب مدیر حوزه‌های علمیّة خواهران و معرّفی وی به شورای عالی حوزه برای تأیید و نصب وی پس از تأیید است.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی پیش از این قائم ‌مقام حوزه‌های علمیه برادران، عضو، معاون جامعه و نظام و مسوول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مسوول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه نیز بوده است./9193/ن

ارسال نظرات