۲۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۶۰۲۸۶
امام جمعه شهریار:

مردم در چهارشنبه آخر سال بهانه دست دشمن ندهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهریار از مردم خواست در چهارشنبه آخر سال بهانه دست دشمن ندهند تا دشمن هم با دیدن کوچک‌ترین حرکتی هم‌چون ترقه بازی آن را بزرگ و تبدیل به خبر انفجار و اغتشاش کند.
امام جمعه شهريار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام موسی سالمی، امام جمعه شهریار در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، پس از دعوت به تقوای الهی و دوری از معاصی به بیان ضرورت و نحوه ترک گناهان و بیان ارزش انسان‌ها با توجه به اعمال آن‌ها پرداخت و مناسبت‌های هفته جاری به ویژه ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

امام جمعه شهریار در ادامه خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) اسطوره و نمونه زنان قهرمان عالم است و وجود چنین زن شیرمردی در اسلام مایه مباهات مسلمانان است.

وی ادامه داد: از پرستاران زحمت کش که تمام تلاششان را برای بهبودی بیماران صرف می‌کنند تشکر می‌کنیم و این روز بزرگ را که مصادف با ولادت حضرت زینب(س) است به آن‌ها تبریک و تهنیت می‌گوییم.

حجت الاسلام سالمی در ادامه به نقش مؤثر نیروی انتظامی در کاهش جرم و جنایت و به وجود آوردن امنیت در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: از مردم می‌خواهیم در چهارشنبه آخر سال بهانه دست دشمن ندهند تا دشمن با دیدن کوچک‌ترین حرکتی هم‌چون ترقه بازی آن را بزرگ و تبدیل به خبر انفجار و اغتشاش کند.

امام جمعه شهریار در پایان سخنان خود از زحمات ارگان‌هایی هم‌چون هلال احمر، نیروی انتظامی و سایر نهادهایی که در ایام نوروز زحمات بی‌شائبه‌ای برای آسایش و رفاه مردم می‌کشند و هیچ تعطیلاتی ندارند تقدیر و تشکر کرد./957/پ203/ی

ارسال نظرات