۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۷
کد خبر: ۱۶۱۳۱۰
با سخنرانی آیت‌الله علوی گرگانی؛

همایش فاطمی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش فاطمی با سخنرانی آیت‌الله علوی گرگانی و با حضور مسؤولان و اعضای هیئات مذهبی قم برگزار شد.
فاطميه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش فاطمی چهار شنبه شب با سخنرانی آیت‌الله علوی گرگانی و با حضور مسؤولان و اعضای هیئات مذهبی قم در دفتر آیت‌الله علوی گرگانی برگزار شد.
بر اساس این گزارش، این همایش که به همت سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد افزون بر مسؤولان و اعضای هیئات مذهبی مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) نیز حضور داشتند.
حجت‌الاسلام اسکندری مدیر کل تبلیغات اسلامی قم در این همایش نقش هیئات مذهبی در دفاع از ارزش‌های اسلامی را بسیار مؤثر خواند و گفت: هیئات مذهبی با پیروی از ولایت فقیه و استفاده از رهنمودهای مراجع تقلیددر برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند.
وی با اشاره به افتخارات و خدمات هیئات مذهبی در تاریخ انقلاب اسلامی، ابراز کرد: هیئات مذهبی از قبل از انقلاب تا زمان جنگ و در شرایط فعلی نقش اساسی در دفاع از نظام اسلامی داشته و در سال 88 این هیئات مذهبی بودند که پس از روزهای سخت فتنه زمینه ساز حماسه 9 دی شدند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی قم ادامه داد: امروز نیز هیئات مذهبی با پیروی از ولایت فقیه و استفاده از رهنمودهای مراجع تقلید مشکلات و سختی‌های به وجود آمده را پشت سر گذاشته و پرچم پر افتخار نظام اسلامی را به صاحب اصلی آن تحویل خواهند داد.
آیت‌الله علوی گرگانی نیز در این همایش با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) کار در هیئات مذهبی را دارای اجر فراوان دانست و گفت: هیأتی‌ها متمسک به ولایت اهل بیت(ع) هستند و باید قدر خود را بدانند.
آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اهمیت کار مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) گفت: مقام ذاکران و مداحان خاندان عصمت و طهارت(ع) در نزد پروردگار و ائمه معصومان(ع) بسیار بالا است و از اجر و پاداش ویژه‌ای در آخرت برخوردار هستند.
گفتنی است، در همایش فاطمی یکی از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) به ذکر مصیبت حضرت زهرا(س) و خاندان عصمت و طهارت(ع) پرداخت و حاضران در مظلومیت آن بانوی فداکار راه ولایت اشک ماتم ریختند./927/پ202/پ
ارسال نظرات