۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۶۱۸۶۹

جشنواره فرهنگی هنری «شعار سال» در خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ جشنواره فرهنگی هنری شعار سال جدید در سه محور طراحی گرافیک، عکاسی و پیامک در خوزستان برگزار می شود.
جشنواره فرهنگی هنری «شعار سال» در خوزستان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جشنواره فرهنگی هنری شعار سال 92 با هدف اشاعه و فرهنگ سازی مفهوم شعار سال جدید بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با شعار سال جدید، شناسایی و ارج نهادن به پدید آورندگانی که به موضوع نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اهتمام دارند و استفاده از ظرفیت‌های متنوع فرهنگی هنری برای بهره برداری در رسانه های کشور در 3 محور طراحی گرافیک، عکاسی(بادوربین حرفه ای، آماتوری و گوشی همراه) و پیامک برگزار می شود.

آثار طراحی گرافیک در در اندازه حداقل 50*70 و حداکثر 100*70 سانتی‌متر با فرمت jpg  و با کیفیت چاپ به نشانی: shoar92@farhang.gov.ir ارسال شود؛ بدیهی است پس از داوری آثار و در صورت پذیرفته شدن اثر ارسالی، فایل نهایی با فرمت tif و کیفیت چاپ دریافت خواهد شد.

بر این اساس فایل عکس با اندازه حداقل 25*35 و کیفیت چاپ به  دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

این گزارش می افزاید: متن پیامک به فارسی و بین 25 تا 180 کاراکتر بدون احتساب فاصله بین کلمات و مشخصات ارسال کننده پیامک باشد.

متن‌های خارج از این محدوده و بیت‌ها و جملات تکراری که پیش از این منتشر شده یا در سایر جشنواره‌ها حائز رتبه شده‌اند در جشنواره شرکت داده نخواهند شد. متن پیامک باید تک بیت، مصرع یا جمله‌ای زیبا و تأثیرگذار باشد که برای نخستین بار آفریده شده است.

براساس این گزارش همراه آثار، نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام استان و شماره تماس ثابت با پیش شماره شهرستان درج شود.

آثار دریافتی که حائز شرایط مندرج در فراخوان باشند پس از ارزیابی از سوی هیأت داوران، انتخاب و از نفرات برگزیده در آیین پایانی جشنواره در ابتدای اردیبهشت‌ماه 92 قدردانی خواهد شد.

به 10 نفر از برگزیدگان هر رشته جوایز نفیسی اهدا و در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آنان قدردانی خواهد شد و آثار برگزیده در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم نیز قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند آثار طراحی و عکاسی خود را براساس شرایط مندرج در فراخوان پس از اعلام عنوان سال 1392 تا پایان فروردین ماه سال جاری همراه با مشخصات کامل به نشانی ارایه شده در فراخوان و پیامک‌های خود را با توجه به شرایط ذکرشده به شماره (100038513) ارسال کنند.

برای شرکت کنندگان حداکثر پس از 24 ساعت پیام دریافت آثار به سامانه ارسال کننده ارسال خواهد شد.

گفتنی است، نشانی سایت دبیرخانه جشنواره www.farhang.gov.ir  و پست الکترونیکیwww.farhang.gov.ir shoar92@farhang.gov.ir است./9458/د101/ب

ارسال نظرات