۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۶۴۱۸۶
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان:

ملت ایران اسلامی در خلق حماسه پیشگام هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امورخیریه کردستان گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در زمینه خلق حماسی سیاسی سابقه بسیار خوبی دارند و این مسأله در عمر با برکت نظام اسلامی بارها به ثبت رسیده است.
دومين مرحله انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در مشهد

سلمان روحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این که نام گذاری هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حکمت‌ و نکته های منحصر به فردی دارد، گفت: حکمت شعار امسال در خصوص دو عرصه‌ مهم پیش روی کشور یعنی عرصه‌ سیاسی اقتصادی است که با خلق حماسه در عرصه سیاسی و مبارزه با تحریم ها در بخش اقتصادی عملی می شود.

 

وی با اشاره به این که نامگذاری های چند سال اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با رویکرد توجه به مسائل اقتصادی صورت می گیرد، گفت: همان طور که از واژه حماسه مشخص است باید یک حرکت جهادی، دسته‌جمعی و استوار انجام شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به این که مردم در زمینه حماسه آفرینی در عرصه سیاسی سابقه بسیار خوبی دارند و این مسأله در 34 سال اخیر به اثبات رسیده است، گفت: حضور پر شور مردم در عرصه‌های انتخاباتی نشانگر آن است که مردم به این امر بسیار مهم توجه دارند.

 

وی ادامه داد: امسال نیز ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی با خلق حماسه ای دیگر همه توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

 

روحی با تأکید براین که نامزدهای انتخاباتی باید طبق موازین شرعی و قانونی از شعار و وعده‌های پوچ و تو خالی پرهیز کنند، گفت: مردم واقعیت‌ها را می‌شناسند، شعارها را می‌فهمند و فرق عمل و حرف را بسیار خوب تشخیص می‌دهند، نامزدها بهتر است از شعار پرهیز کرده سوابق اجرایی، اداری و سیاسی خودشان را در محافل و جلسات مطرح کنند و واقعیت‌ها را برای مردم بیان کنند.

 

روحی تاکید کرد: اولین نکته ای را که مردم باید در نظر داشته باشند تعهد نامزدها به اسلام، انقلاب، شهدا، ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی و پس ازآن تخصص کافی برای اداره بالاترین نهاد اجرایی کشور، در واقع پست ریاست جمهوری کشور نیاز به تخصص در حوزه‌های مختلف دارد، نکته دیگری که بسیار مهم است مد نظر قرار دادن سوابق افراد است.

 

وی با بیان این که دشمنان نظام در انتظار حضور مردم و نتیجه انتخاب مردم هستند، ادامه داد: حضور حداکثری و پرشور مردم موجب ناامیدی دشمنان خواهد شد./967/پ302/س 

ارسال نظرات