۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۶۴۳۳۸
امروز؛

آیین افتتاحیه مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری استان خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین افتتاحیه مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان با حضور آیت الله موسوی جزایری برگزار شد.
آیین افتتاحیه مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری استان خوزستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین افتتاحیه مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، مدیر استانی حوزه علمیه خوزستان و طلاب درس خارج فقه و اصول صبح امروز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، مدیر استانی حوزه علمیه خوزستان، با بیان این که تاکنون بیش از 65 طلبه در مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری نام نویسی کرده اند، گفت: از زمانی که نام نویسی در این حوزه علمیه تاکنون آغاز شده با استقبال پرشور مواجه شدیم و پیش بینی می شود که  این آمار روند افزایشی داشته باشد.

وی با اشاره به هدف راه اندازی این مدرسه علمیه خاطرنشان ساخت: هدف از راه اندازی این مدرسه بهرمندی طلابی است که در شهرستان ها و مناطق دور دست استان خوزستان هستند و امکان حضور فیزیکی در کلاس را ندارند؛ از این رو می توانند در امتحانات و جلسات درس خارج به صورت مجازی شرکت کنند.

همچنین در ادامه این آیین آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در سخنانی با اشاره به ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن اظهار داشت: سوره کوثر در شأن و منزلت بانوی دو عالم نازل شده که در تفسیر فخر رازی به معجزه قرآن تعبیر شده است.

استاد برجسته حوزه علمیه خوزستان در ادامه تصریح کرد: از لقب های حضرت فاطمه زهرا(س) «شفیعه» است که وی سرآمد شفعا در روز قیامت خواهد بود.

در پایان این مراسم از طلاب ممتاز مدرس خارج فقه و اصول آیت الله موسوی جزایری تجلیل شد./9458/پ202/ب

ارسال نظرات