۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۶۵۱۶۴
مسؤول ستاد بازسازی عتبات خوزستان خبرداد؛

اهدای بیش از 20 کیلوگرم طلا جهت مرمت حرم علوی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: تا کنون بیش از 20 کیلو گرم طلا از سوی مردم ویژه مرمت ایوان حرم حضرت علی(ع) اهدا شده است.
حجت الاسلام سيد محمود موسوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محمود موسوی، مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، روز گذشته در نخستین همایش مسؤولان این ستاد در سال حماسه سیاسی و اقتصادی با بیان که با وجود درصد بالای تورم و گران هانی گوناگون در کشور، اما مردم در مسأله بازسازی عتبات با شوقی بالا شرکت می کنند، تأکید کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در بیشتر بانک های معتبر کشور حساب دارد که مردم می توانند کمک های مالی خود را به این حساب های واریز کنند.

وی افزود: از زمانی که این ستاد کار بازسازی و مرمت عتبات عالیات را برعهده گرفته تاکنون فعالیت های بسیاری انجام شده که مهم ترین آن ها مرمت ایوان طلای حرم علوی است.

حجت الاسلام موسوی  اظهار داشت: مهم ترین وظیفه ستاد بازسازی، مرمت و پشیبانی از عتبات عالیات است و برای این کار تلاش بسیاری خواهیم کرد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در ادامه سخنان خود به احداث صحن حضرت زهرا(س) در حرم امام علی(ع) اشاره کرد و افزود: از سال 87 تاکنون کار احداث صحن حضرت زهرا(س) در حرم علوی کلید خورده و اقدامات پایانی آن در حال انجام است.

وی با اشاره به استقبال مردم در اهدا نذورات و کمک های مالی آن ها گفت: تاکنون حدود 21 کیلو گرم طلا ویژه مرمت ایوان حرم علوی از مردم جمع آوری شده است.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با اشاره به بازسازی حرم عسکریین تصریح کرد: بازسازی حرم عسکریین به صورت شبانه روزی در حال انجام و خوشبختانه تاکنون پیشرفت خوبی داشته است./9458/پ203/غ

 

ارسال نظرات