۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۱۶۵۸۳۸
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

سوریه در خط مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: سکوت مرگبار برخی از سران کشورهای عربی مرتجع در منطقه نشان می دهد که جنایتکاران سلفی و تکفیری دست نشانده آنان هستند.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در جمع فرهنگیان آذرشهر با اشاره به اقدام بی شرمانه گروهک تروریستی النصره در هتک حرمت به مرقد جناب حجر بن عدی اظهار داشت: این شخصیت والای صدر اسلام از صحابه حضرت رسول اکرم(ص) و سردار سپاه حضرت امیرالمؤمنین امام علی(ع) بوده که نبش قبر این صحابه گرامی رسول اکرم(ص) خشم و انزجار عموم مسلمانان را به دنبال داشته است.


وی خاطرنشان کرد: این اقدام خبیثانه برگرفته از روحیه ضددینی و ضداسلامی وهابیت است که قلوب همه مسلمانان جهان و شیعیان را جریحه دار کرده است، در حقیقت این چنین اقداماتی تنها از دست وهابیان بر می‌آید، چراکه به هیچ دینی اعتقاد ندارند و در طول سال های متمادی وابستکی خود به اتاق های فکر رژیم صهیونیستی و آمریکا را ثابت کرده اند.

 

حجت الاسلام ولایی با اشاره به این‌که هتک حرمت مقدسات هدفی جز تفرقه افکنی و آتش افروزی جنگ های فرقه ای و مذهبی در میان مسلمین را دنبال نمی کند، تصریح کرد: علمای جهان اسلام اعم از شیعه و سنّی باید به شدیدترین شکل ممکن نسبت به این جنایت واکنش نشان دهند، چراکه در غیر اینصورت در آینده شاهد جرأت و جسارت بالاتر از این واقعه خواهیم بود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که سران کشورهای اسلامی، سازمان کنفرانس اسلامی، مجامع بین المللی و نهادهای حقوق بشر باید قاطعانه از تکرار چنین جنایاتی جلوگیری کنند، افزود: سکوت مرگبار برخی از سران کشورهای عربی مرتجع در منطقه نشان می دهد که جنایتکاران سلفی و تکفیری دست نشانده آنان هستند.

 

وی با بیان این‌که سوریه در خط مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی قرار دارد، گفت: گسترش موج بیداری اسلامی در منطقه واهمه جدی بر پیکره کفر ایجاد کرده از این رو منافع خود را در خطر دیده اند و چاره ای جز تامین امنیت رژیم صهیونیستی ندارند، بسیار طبیعی است که ابتدا حلقه مقاومت اسلامی را از میان ببرند.

 

حجت الاسلام ولایی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر حضور حماسی و آگاهانه ملت ایران در انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی می کند، در حقیقت انتخابات آینده صحنه تجلی حماسه سیاسی ملت ایران خواهد بود.

 

وی با اشاره به این‌که ملت ایران با شور و شعور انتخاباتی در 24 خرداد حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد، گفت: اگر به دنبال عزت و کرامت هستیم باید حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را تحقق بخشیم، البته باید دانست که بدون توجه به توصیه ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی نمی توان بر توطئه های شوم دشمنان غلبه کرد./935/پ202/ب

ارسال نظرات