۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۶۶۱۸۴
نماینده مردم تبریز:

مردم گول شعارهای عوام فریبانه را نمی خورند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با تاکید بر این که مردم فریب شعارهای عوام فریبانه برخی افراد را نخواهند خورد، گفت: هر نامزدی که در سوابق خود تبعیت از ولایت را به بهترین شکل ممکن داشته باشد، مورد اقبال عمومی خواهد بود.
محمداسماعيل سعيدي، منتخب مردم تبريز در انتخابات نهم مجلس
محمد اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: نظام سلطه جهانی در آستانه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری تحرکاتش علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را بیشتر کرده است، در چنین شرایطی نیازمند حماسه‌ای بزرگ در عرصه سیاسی برای مقابله با ترفندها و فتنه‌های دشمنان هستیم.

وی با بیان این‌که یکی از اهداف آمریکا در انتخابات ایران تشدید تنش های سیاسی و اجتماعی در کشور است، خاطرنشان کرد: متأسفانه عده ای در داخل و برخی جریان های سیاسی در این انتخابات ناآگاهانه دست به اقداماتی می زنند که همسو با اهداف دشمنان نظام است، باید با شناخت و بصیرت سیاسی که تنها با تبعیت از ولایت حاصل می شود، توطئه های دشمنان نظام را خنثی کرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس با تأکید بر این‌که برای شناسایی جهت دهی های سیاسی داخلی و خارجی باید با بصیرت کافی وارد میدان شد، گفت: سیاست امروز غرب و آمریکا در قبال انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران، استراتژی ایجاد تنش در فضای سیاسی و ایجاد شکاف بین جامعه به منظور آسیب رساندن به وحدت ملی است.

سعیدی ادامه داد: در چنین شرایطی نباید با برخی اظهارات و اتخاذ برخی مواضع ناصواب، آب به آسیاب دشمن ریخت، چراکه رسانه های معاند غربی به دنبال کوچک ترین سوژه تبلیغی برای بزرگنمایی از خلاءها و ضعف هاست، از این رو نامزدهای انتخاباتی بایستی مراقب رفتار و گفتار خود در چنین شرایط حساسی باشند، چراکه هدف از برگزاری انتخابات اعتلای انقلاب و نظام است.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی ایران در نظر دارند در آستانه انتخابات عملکرد نظام در زمینه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را سیاه جلوه داده و مردم را از نظام مایوس کنند و در نهایت زمینه بی اعتمادی مردم به مسوولان و نظام را فراهم کرده و حضور کمرنگ آحاد جامعه در انتخابات 24 خرداد را شاهد باشند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که هر قدمی که در جهت بی اعتمادی به نظام اسلامی برداشته شود نوعی خیانت محسوب می شود، خاطرنشان کرد: نباید مصالح نظام و انقلاب اسلامی را فدای منافع شخصی و جناحی کرد، همان اشتباهی که عده‌ای کوته‌فکر در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 88 مرتکب شدند و هزینه های بسیاری بر نظام تحمیل کردند.

سعیدی در پایان با تأکید بر این‌که ملت ایران با بصیرت ولایی خود خادم را از خائن تشخیص می دهند، گفت: به یقین هر نامزدی که در سوابق خود تبعیت از ولایت را به بهترین شکل ممکن داشته باشد، مورد اقبال عمومی خواهد بود، در غیر این صورت نمی تواند با طرح برخی شعارهای عوام‌فریبانه رأی ملت را جلب کند./935/ت302/ج
 
ارسال نظرات