۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۱۶۶۳۹۶
فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب:

برخی مهره‌های نظام با جبهه باطل هم نوا شده‌اند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب‌(ع) قم با اشاره به تلاش دشمنان نظام برای شرکت حداقلی مردم در انتخابات پیش‌رو، از اینکه برخی مهره‌های اثرگذار نظام با جبهه باطل هم نوا شده‌اند، ابراز تأسف کرد.
سردار مهدوي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار مهدی مهدوی‌نژاد، فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب‌(ع) در همایش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه های بسیج قم که عصر امروز در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، شرایط کنونی جامعه را با توجه به تقابل نزدیک نظام حق و باطل بسیار حساس دانست.

 
وی در ادامه به در پیش بودن انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اشاره کرد و با بیان اینکه دشمنان نظام تمام امیدشان را بر این انتخابات متمرکز کرده‌اند، ‌تأکید رهبر معظم انقلاب را بر مشارکت حداکثری مردم مورد نظر قرار داد و به تبیین بخشی از سخنان ایشان که فرمودند در یک پیچ تاریخی بزرگ قرار گرفته‌ایم، پرداخت.
 
فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب‌‌(ع) افزود: دشمنان در تلاشند تا اینگونه وانمود کنند که یک انقلابی در تاریخ و در سال 57 اتفاق افتاد و دیگر تمام شد، می‌خواهند صحنه تقابل جبهه حق و باطل را اینگونه به نمایش بگذارند و متأسفانه افرادی در داخل به عنوان مهره‌های اثرگذار با گرفتن نواهای آنها کارسازی می‌کنند.
 
این مقام مسؤول در سپاه پاسداران تصریح کرد: آنچه که امروز رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند و هشدار می‌دهند تقابل دو جبهه بزرگ حق و باطل است که در طول تاریخ جریان داشته اما پس از پیروزی انقلاب یک نمود شفاف و عینی به خود گرفته است و مرکزیت این جبهه حق را ایران اسلامی تشکیل می‌دهد.
 
وی یادآور شد: دشمنان در سال 91 تلاش کردند در راستای حرکت‌های براندازانه خود، از تحریم و تهدید استفاده کرده و نظام اسلامی ایران را به عنوان ام القرای جهان اسلام فلج کنند و انتظاری هم که از این جبهه داشتند آه و ناله مردم بود، اما این صدا را نشنیدند و حتی با حرکت‌های حماسی در روز قدس و یوم الله 22 بهمن اتفاق دیگری افتاد.
 
سردار مهدوی‌نژاد با بیان اینکه دشمن همزمان با تحریم فلج کننده خود در داخل، جبهه بیرونی و آنجا که عمق انقلاب اسلامی نفوذ کرده بود را مورد هدف قرار داد، افزود: دشمنان با تمام وجود به کشور سوریه حمله کردند تا دست بلند انقلاب را در خارج قطع کنند، اما در هر دو جریان بزرگی که در این درگیری تن به تن اتفاق افتاد، نتیجه عکس گرفتند.
 
وی تصریح کرد: دشمنان صدای شکنندگی این مردم را با همه مصائب و سختی‌ها خوش شنیدند، آنجا که بانگ تکبیر الله اکبر مردم سوریه بلند شد و ایستادگی، صلابت، پایداری و اقتدار مردم را دیدند، فکر نمی‌کردند بشار اسد اینگونه بایستد و علویون سوریه چنین پای کار بیایند و هرچه می‌گذرد ایستادگی و پایمردی مردم بیشتر می‌شود. /920/پ202/ی
ارسال نظرات