۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۶۷۱۸۱
دبیر ششمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران:

برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران تجلیل می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ مراسم تجلیل از برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران با حضور آیت‌الله مقتدایی برگزار می‌شود.
تقدير از برترين آثار پژوهشي طلاب جوان سراسر کشور

 به گزارش خبرگزاری رسا، مریم الهی‌پور، دبیر جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران در نشست خبری ششمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران که در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران قم برگزار شد گفت: در این جشنواره از 46 نفر برتر در عرصه‌های آموزشی، فرهنگی، تربیتی و پژوهشی تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به این‌که جوایز برگزیدگان جشنواره در دو بخش نقدی و معنوی اهدا می‌شود، افزود: بخش نقدی شامل کمک هزینه سفرهای زیارتی از دویست تا هفتصد هزار تومان و بخش معنوی هم مثل هر سال شامل سهمیه حج عمره طلاب است.

دبیر جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: تعداد 18 نفر در بخش آموزش، 12 نفر در بخش پژوهش و 16 نفر در بخش فرهنگی به عنوان نفرات برتر معرفی شده‌اند.

الهی‌پور با اشاره به برنامه‌های اصلی و جنبی این جشنواره بیان کرد: در این جشنواره آیت الله مقتدایی، رییس شورای سیاست گذاری حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام جمشیدی، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و برخی طلاب برتر به ایراد سخن می‌پردازند.

وی با بیان این‌که از موقعیت نفرات برتر در عرصه‌های مختلف بهره‌گیری می‌شود، خاطرنشان کرد: الویت استفاده از این نفرات با خود حوزه علمیه است و در این زمینه مرکز حوزه‌های علمیه در نظر دارد تا با راه‌اندازی بنیاد نخبگان از ظرفیت این افراد استفاده کند.

دبیر جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران گفت: جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران 28 اردیبهشت‌ماه در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم به نشانی قم ـ بلوار جمهوری برگزار می‌شود./9191/د102/ن

ارسال نظرات