۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۶۷۲۵۹
رییس تبلیغات اسلامی مهدی‎شهر:

مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی‎شهر، ولایت پذیری را تنها راه حل عبور از فتنه عنوان کرد.
حجت الاسلام زاهدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام غلامرضا زاهدی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر، امروز در همایش روشنفکری انتخابات که با حضور بیش از 300 نفر اقشار تاثیرگذار این شهرستان شامل طلاب و روحانیان، مداحان و اعضای هیئات مذهبی، در محل کانون شهید بیدقی برگزار شد، قانون گرایی را فصل الخطاب مردم و همه کاندیداها دانست و تصریح کرد: همه باید تابع قانون باشند.

 

وی افزود: درسالی که مزین شد به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفته و با حضور حداکثری در انتخابات حماسه خلق کنیم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر با اشاره به برخی حرف و حدیث ها در رابطه با برگزاری انتخابات آزاد اظهار داشت: انتخابات آزاد که از زبان برخی افراد بازگو می شود حرف دشمن و آب به آسیاب آنها ریختن است و باید در ادای کلمات دقت بیشتری کنیم.

 

حجت الاسلام زاهدی گفت: اهمیت انتخابات به این است که اگر در شب قدر مقدرات یکسال مشخص می شود در انتخابات نیز مقدرات چهار سال مردم و جامعه مشخص خواهد شد.

 

وی عمده‌ترین محورهای تبلیغاتی فتنه، دشمن و مجموعه‌هایی که دچار انحراف شده‌اند، را بحران آفرینی ذکر کرد و افزود: ولایت پذیری تنها راه حل عبور از فتنه است.

 

حجت الاسلام زاهدی بر لزوم حضور حداکثری و تلاش برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: نباید به راحتی تن دهیم که افرادی با ویژگی‌های خاص روی کار بیایند و مراقب باشیم که اکنون یک عده به دنبال تطهیرسازی فتنه هستند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب و نظام به دلیل یک سری ملاحظات شدت عمل به خرج نمی دهد، ولی اگر زمانی مردم تشخیص بدهند که باید به میدان بیایند خواهند آمد و توطئه های دشمنان را در نطفه خفه خواهند کرد./938/پ203/ب

ارسال نظرات