۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۶۷۷۹۸
آیت‌الله علوی گرگانی:

کسانی که صلاحیت شان احراز نشده به قانون احترام بگذارند

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علوی گرگانی خطاب به کسانی که صلاحیت آنها احراز نمی‌شود، گفت: همه باید به رأی شورای نگهبان که بر اساس قانون اساسی نظر می‌دهد تمکین کنند تا آبروی نظام حفظ شود.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم امروز در جمع گروهی از فرماندهان سپاه، با بیان این‌که با گفتن ما ولایی هستیم کارها درست نمی‌شود، گفت: برخی گمان می‌کنند که اگر زبانی بگویند ما ولایی هستیم، نظام و انقلاب را قبول کرده و اعمالشان نیز مورد قبول واقع می‌شود.
وی یکی از راه‌های قبولی اعمال را آزمایش دانست و ابراز کرد: بدون مشاهده عملکردها نمی‌توان به این نتیجه رسید که اعمال انسان مورد قبول است.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات، اظهار کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم امری ضروری است و به این وسیله دشمنان ناکام بمانند.
آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر این‌که عملکرد مردم ایران زیر ذره‌بین دشمنان قرار دارد خواستار کنار گذاشتن اختلاف سلیقه‌ها شد و گفت: همه باید برای حفظ آبروی نظام اسلامی و محقق شدن حماسه سیاسی تلاش کنند.
وی در ادامه با اشاره به اتمام مهلت شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها، خطاب به کسانی که صلاحیت آنها احراز نمی‌شود، تصریح کرد: همه باید به رأی شورای نگهبان که بر اساس قانون اساسی نظر می‌دهد تمکین کنند تا آبروی نظام حفظ شود.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه حضور پر شور مردم در انتخابات را سبب از بین رفتن توطئه‌ها خواند و گفت: اگر ما در این زمینه از خود ضعف نشان دهیم دشمن نیز تحریم‌های خود را افزایش خواهد داد.
آیت‌الله علوی گرگانی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن حمله به بیت شیخ عیسی قاسم، این‌گونه اقدامات را نشانه خوی ضد دموکراسی آل خلیفه ذکر کرد.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با اشاره به حمله تروریستی اخیر به کاروان زیارتی ایران در عراق، گفت: دشمنان اسلام و تشیع با هیچ کس سازگاری ندارند و تنها منطق زور را می‌فهمند./927/پ202/ج
ارسال نظرات