۰۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۶۸۲۳۹

تشکر امام جمعه آمل از توجه شورای نگهبان در احراز صلاحیت ها

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با اشاره به اعلام تایید صلاحیت های انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، گفت: از شورای نگهبان تشکر داریم و برنامه های زیبای آنان را پسندیده و حمایت می کنیم.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان، با بیان این که انسان باید در زندگی خود به نحو ارزنده ای تقوا داشته باشد، گفت: قدم ها و اعمالی که انسان بر می دارد باید خدایی و در مسیر اهل بیت(ع) باشد.


وی با اشاره به این که اختلاف و تفرقه باعث شقاوت و بیچارگی و اتحاد سبب پیشرفت می شود، بیان داشت: اعتصام به تنهایی کافی نبوده و نیازمند کیفیت اجتماعی است.


استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که در پیدایش شیعه حرف ها و نقل قول های زیادی است، ادامه داد: لفظ شیعه در قرآن آمد و در عصر پیامبر گرامی اسلام نیز تعابیری از حضرت محمد(ص) داشتیم.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که از امت اسلامی می خواهیم به وحدت دل بسته و تفرقه را رها کنند، خاطرنشان کرد: نعمت اتحاد و امنیت بسیار ارزنده بوده که باید در این امر والا حرکت کنیم.


امام جمعه آمل با بیان این که دشمن با تبلیغات مسموم خود درصدد تفرقه بین مسلمانان است، بیان داشت: علمای ما در خصوص تقریب مذاهب کار می کنند که باید تلاش کنیم تا وحدت ارزنده ای بین ما وجود داشته باشد.


وی با تبریک میلاد با سعادت امام علی(ع)، گفت: امام علی(ع) زیباترین حجت الله و وصی الله است و ما چون که به جان جانان دل دادیم شاد بوده و آرامش داریم که بدون امام علی(ع) نمی توان راهی بهشت شد.


استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که مردم نامزد اصلح را با دقت انتخاب کنند، بیان داشت: انسان باید با تحقیق و دقت نامزد مورد نظر خود را انتخاب کند و بداند که در این امر مهم مسؤول است.


حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: نباید اغراض شخصی و تخریب دیگران در انتخابات وجود داشته باشد و همگان به حساسیت این انتخابات توجه کنند.


امام جمعه آمل با اشاره به اعلام تایید صلاحیت های انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، گفت: از شورای نگهبان تشکر داریم و برنامه های زیبای آنان را پسندیده و حمایت می کنیم.


استاد حوزه علمیه آمل در پایان گفت: انتظار ما این است که همگان به صورت پر شور در پای صندوق های رای حاضر شده تا نقشه های شوم دشمنان را باطل کنیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات