۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۶۹۲۶۱
امام جمعه آمل:

حضور حداکثری مردم سبب تقویت روحیه همدلی می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل، گفت: حضور حداکثری مردم موجب تقویت روحیه همدلی و اتحاد شده و برای دشمنان این پیام را به همراه دارد که مردم با وجود شرایط سخت همواره آمادگی خود را در صحنه اعلام کرده و حضور دارند.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که نامزدهای انتخابات باید قانون مداری را سرلوحه امور خود قرار دهند، گفت: همگان باید نسبت به قانون احترام قائل بوده و در این راستا اهتمام ارزنده و والایی را داشته باشند.

 

وی با اشاره به این که انتخابات امسال حساس تر از سایر انتخابات و بسیار مهم و عظیم است، بیان داشت: در برگزاری انتخابات کسی نباید به دنبال منافع شخصی خود بوده و همگان باید به فکر مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق آرمان های والای انقلاب باشند.

 

امام جمعه آمل با بیان این که نباید در عرصه انتخابات تخریب و شایعه سازی وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات باید بر روی نقاط مثبت و برنامه هایشان تبلیغات کنند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که دقت در انتخاب نامزدهای اصلح از امور مهمی است که همگان باید به آن توجه کنند، بیان داشت: معیارهای نامزدهای اصلح از سوی رهبر معظم انقلاب ارائه شده است که مردم باید نامزدهای مورد نظر را با این معیارها تطبیق داده و افراد اصلح را انتخاب کنند.

 

امام جمعه آمل ادامه داد: تفرقه افکنی مهم ترین تلاش دشمنان در آستانه انتخابات است و دشمنان می خواهند با هر حربه ای وحدت ما را از بین ببرند که در این راستا همگان باید مراقب باشند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، گفت: حضور حداکثری مردم موجب تقویت روحیه همدلی و اتحاد شده و برای دشمنان این پیام را به همراه دارد که مردم با وجود شرایط سخت همواره آمادگی خود را در صحنه اعلام کرده و حضور دارند.

 

وی با تاکید بر این که حضور با بصیرت مردم سبب خنثی شدن برنامه های دشمنان می شود، ادامه داد: مردم ولایت مدار ایران اسلامی در روز 24 خرداد به دشمنان نشان خواهند داد که تحریم ها و تهدید های آنان تاثیری در اراده والای آنان ندارد./950/ت302/ب

ارسال نظرات